#628
Cub1
Lui Andrei îi plac foarte mult jocurile de tip puzzle. De curând, el a descoperit un joc nou: un cub de dimensiune n
format din n•n•n
cuburi unitate sub forma unor cămăruţe. Cubul poate fi văzut ca o matrice tridimensionala ale cărei elemente sunt cămăruţele. Două cămăruţe se numesc adiacente dacă au o faţă comună. Astfel, o cămăruţă poate fi adiacentă cu maxim 6
cămăruţe. Scopul jocului este acela de a duce o bilă din cămăruţa de coordonate (1,1,1)
în cămăruţa de coordonate (n,n,n)
. Bila poate trece dintr-o cămăruţă în alta doar dacă acestea sunt adiacente, iar noua cămăruţă este accesibilă din cămăruţa curentă.
Cunoscând n
, dimensiunea cubului şi valorile asociate fiecărei cămăruţe, determinaţi:
a) cămăruța cu un număr maxim de cămăruțe ce pot fi accesate din ea;
b) un drum de lungime minimă de la cămăruţa (1,1,1)
la cămăruţa (n,n,n)
.
Grigore Moisil, 2014
Problema | Cub1 | Operații I/O |
cub1.in /cub1.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 2 secunde | Limita memorie |
Total: 32 MB
/
Stivă 16 MB
|
Id soluție | #55087338 | Utilizator | |
Fișier | cub1.cpp | Dimensiune | 4.45 KB |
Data încărcării | 21 Decembrie 2024, 19:43 | Scor / rezultat | Eroare de compilare |
cub1.cpp: In function 'void solveTask2()': cub1.cpp:110:9: error: 'isPath' was not declared in this scope isPath = false; ^
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema Cub1 face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.