Detalii evaluare #55061602

Rezumat problemă

Gigel are S lei. O ciocolata costă c lei, iar o napolitană costă n lei. Gigel poate să cumpere fie ciocolate, fie napolitane, cu condiția să cheltuiască întreaga sumă. Scrieți un program care să citească numerele S c n și să afișeze pe ecran:

  • textul CN dacă Gigel poate alege să cumpere ciocolate sau napolitane;
  • textul C dacă Gigel poate să cumpere numai ciocolate;
  • textul N dacă Gigel poate să cumpere numai napolitane;
  • textul nimic dacă Gigel nu poate să cumpere nici ciocolate, nici napolitane.

Detalii

Problema Cumparaturi1 Operații I/O tastatură/ecran
Limita timp 0.1 secunde Limita memorie Total: 64 MB / Stivă 8 MB
Id soluție #55061602 Utilizator Livadariu Ștefan (LivadariuStefan)
Fișier cumparaturi1.cpp Dimensiune 851 B
Data încărcării 19 Decembrie 2024, 15:22 Scor / rezultat Eroare de compilare

Evaluare


Mesaj compilare

cumparaturi1.cpp:8:5: error: stray '\304' in program
     bool poateCumpăraCiocolată = (S % c == 0);  // Verificăm dacă poate cumpăra ciocolate

     ^
cumparaturi1.cpp:8:5: error: stray '\203' in program
cumparaturi1.cpp:8:5: error: stray '\304' in program
cumparaturi1.cpp:8:5: error: stray '\203' in program
cumparaturi1.cpp:9:5: error: stray '\304' in program
     bool poateCumpăraNapolitană = (S % n == 0);  // Verificăm dacă poate cumpăra napolitane

     ^
cumparaturi1.cpp:9:5: error: stray '\203' in program
cumparaturi1.cpp:9:5: error: stray '\304' in program
cumparaturi1.cpp:9:5: error: stray '\203' in program
cumparaturi1.cpp:11:5: error: stray '\304' in program
     if (poateCumpăraCiocolată && poateCumpăraNapolitană) {

     ^
cumparaturi1.cpp:11:5: error: stray '\203' in program
cumparaturi1.cpp:11:5: error: stray '\304' in program
cumparaturi1.cpp:11:5: error: stray '\203' in program
cumparaturi1.cpp:11:5: error: stray '\304' in program
cumparaturi1.cpp:11:5: error: stray '\203' in program
cumparaturi1.cpp:11:5: error: stray '\304' in program
cumparaturi1.cpp:11:5: error: stray '\203' in program
cumparaturi1.cpp:13:5: error: stray '\304' in program
     } else if (poateCumpăraCiocolată) {

     ^
cumparaturi1.cpp:13:5: error: stray '\203' in program
cumparaturi1.cpp:13:5: error: stray '\304' in program
cumparaturi1.cpp:13:5: error: stray '\203' in program
cumparaturi1.cpp:15:5: error: stray '\304' in program
     } else if (poateCumpăraNapolitană) {

     ^
cumparaturi1.cpp:15:5: error: stray '\203' in program
cumparaturi1.cpp:15:5: error: stray '\304' in program
cumparaturi1.cpp:15:5: error: stray '\203' in program
cumparaturi1.cpp: In function 'int main()':
cumparaturi1.cpp:8:21: error: expected initializer before 'raCiocolat'
     bool poateCumpăraCiocolată = (S % c == 0);  // Verificăm dacă poate cumpăra ciocolate

                     ^
cumparaturi1.cpp:9:21: error: expected initializer before 'raNapolitan'
     bool poateCumpăraNapolitană = (S % n == 0);  // Verificăm dacă poate cumpăra napolitane

                     ^
cumparaturi1.cpp:11:9: error: 'poateCump' was not declared in this scope
     if (poateCumpăraCiocolată && poateCumpăraNapolitană) {

         ^
cumparaturi1.cpp:11:20: error: expected ')' before 'raCiocolat'
     if (poateCumpăraCiocolată && poateCumpăraNapolitană) {

                    ^
cumparaturi1.cpp:13:27: error: expected ')' before 'raCiocolat'
     } else if (poateCumpăraCiocolată) {

                           ^
cumparaturi1.cpp:15:27: error: expected ')' before 'raNapolitan'
     } else if (poateCumpăraNapolitană) {

                           ^

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema Cumparaturi1 face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.