#4593
NiceNumbers
Un număr se numește “nice” dacă conține 69
ca subsecvență. În alte cuvinte, dacă în numarul respectiv, imediat după o cifra 6
se află o cifră 9
, numărul respectiv este “nice”.
De exemplu, numărul 369420
este “nice”, pe când numărul 684920
nu este “nice”.
Se dau N
numere naturale. Să se determine câte dintre ele sunt “nice”.
Problema | NiceNumbers | Operații I/O | tastatură/ecran |
---|---|---|---|
Limita timp | 0.5 secunde | Limita memorie |
Total: 64 MB
/
Stivă 8 MB
|
Id soluție | #55060911 | Utilizator | |
Fișier | nicenumbers.cpp | Dimensiune | 322 B |
Data încărcării | 19 Decembrie 2024, 14:24 | Scor / rezultat | 0 puncte |
nicenumbers.cpp: In function 'int main()': nicenumbers.cpp:7:21: warning: unused variable 'y' [-Wunused-variable] int n,x,szj,k=0,y,ok=0; ^ nicenumbers.cpp:7:23: warning: unused variable 'ok' [-Wunused-variable] int n,x,szj,k=0,y,ok=0; ^
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
0 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 10 | 0 | ||
1 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 10 | 0 | ||
2 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 10 | 0 | ||
3 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 10 | 0 | ||
4 | 0.004 secunde | Raspuns gresit. | 10 | 0 | ||
5 | 0.008 secunde | Raspuns gresit. | 10 | 0 | ||
6 | 0.024 secunde | Raspuns gresit. | 10 | 0 | ||
7 | 0.036 secunde | Raspuns gresit. | 10 | 0 | ||
8 | 0.048 secunde | Raspuns gresit. | 10 | 0 | ||
9 | 0.048 secunde | Raspuns gresit. | 10 | 0 | ||
Punctaj total | 0 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema NiceNumbers face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.