#1615
AXYZ
Se consideră numerele naturale A
(format din două sau trei cifre, toate distincte și nenule) și X
(format din N
cifre, toate nenule).
Din numărul X
, folosind toate cele N
cifre ale sale, se poate construi un cel mai mare număr natural Y
strict mai mic decât X
. De exemplu, pentru X=121621
se construiește Y=121612
.
Tot din numărul X
, se poate obține numărul A
prin ștergerea unor cifre din scrierea lui X
și alipirea celor rămase, fără a le schimba ordinea. De exemplu, dacă X=121621
și A=12
, există Z=3
posibilități distincte prin care să obținem numărul A
din X
și anume: 1) 12
; 2) 1621
1
216
2
; 3) 1
12
1
6
2
.1
Cunoscându-se numerele A
, N
și cele N
cifre ale lui X
, să se determine:
1. cel mai mare număr natural Y
, strict mai mic decât X
, care se poate obține rearanjând cifrele lui X
;
2. numărul maxim Z
de posibilități distincte prin care se poate obține numărul A
din numărul X
prin ștergerea unor cifre și alipirea celor rămase, fără a le schimba ordinea.
OJI 2016, Clasa a VII-a
Problema | AXYZ | Operații I/O |
axyz.in /axyz.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.1 secunde | Limita memorie |
Total: 2 MB
/
Stivă 2 MB
|
Id soluție | #55053596 | Utilizator | |
Fișier | axyz.cpp | Dimensiune | 644 B |
Data încărcării | 18 Decembrie 2024, 20:27 | Scor / rezultat | 30 puncte |
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
0 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 7 | 0 | ||
1 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 7 | 0 | ||
2 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 7 | 0 | ||
3 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 7 | 0 | ||
4 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 7 | 0 | ||
5 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 7 | 0 | ||
6 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 7 | 0 | ||
7 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 7 | 0 | ||
8 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 7 | 0 | ||
9 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 7 | 0 | ||
10 | 0.004 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
11 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
12 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
13 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
14 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
15 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
16 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
17 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
18 | 0.004 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
19 | 0.004 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
Punctaj total | 30 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema AXYZ face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.