#2357
escape
Pentru că toți elevii clasei a VI-a s-au hotărât să meargă la EscapeRoom, diriginta a repartizat fiecărui elev un număr. Fiind mulți elevi, ei vor intra în două serii astfel: dacă numărul primit este prim, atunci elevul intră în seria 1, altfel elevul intră în seria 2. Numărul camerei în care intră elevul este cifra de control obținută din numărul primit de fiecare elev în parte (cifra de control a unui număr se obține efectuând suma cifrelor sale, apoi suma cifrelor acestei sume și așa mai departe, până când se obține un număr formată dintr-o singură cifră). În funcție de timpul de evadare, elevul are un punctaj reprezentat de un număr cu exact două cifre. La numărul primit, elevul lipește punctajul obținut și formează un cod pe care la sfârșitul activității îl transmite doamnei diriginte.
Exemplu: elevul primește numărul 191
; numărul este prim, deci elevul va intra în seria 1, iar numărul camerei este 2
(1 + 9 + 1 = 11
, 1 + 1 = 2
); punctajul obținut de elev este 60
, deci codul elevului este 19160
.
Fiind dat numărul natural n
, reprezentând numărul de elevi și cele n
coduri primite de doamna dirigintă, să se determine:
(1) Punctajul maxim obținut de o cameră în prima serie și punctajul maxim obținut de o cameră în a doua serie (punctajul camerei este egal cu suma punctajelor elevilor care au fost în camera respectivă în aceeași serie).
(2) Indicii camerelor vizitate, în ordinea descrescătoare a numărului de elevi care le-au vizitat, din ambele serii, la un loc.
Olimpiada Municipala de Informatica, Iasi, 2018
Problema | escape | Operații I/O |
escape.in /escape.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 1 secunde | Limita memorie |
Total: 32 MB
/
Stivă 8 MB
|
Id soluție | #55017614 | Utilizator | |
Fișier | escape.cpp | Dimensiune | 1.34 KB |
Data încărcării | 16 Decembrie 2024, 19:13 | Scor / rezultat | 100 puncte |
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
2 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
3 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
4 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
5 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
6 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
7 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
8 | 0.004 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
9 | 0.004 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
10 | 0.012 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
11 | 0.012 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
12 | 0.012 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
13 | 0.108 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
14 | 0.108 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
15 | 0.012 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
16 | 0.012 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
17 | 0.108 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
18 | 0.108 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
19 | 0.108 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
20 | 0.108 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
21 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
22 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
Punctaj total | 100 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema escape face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.