Detalii evaluare #55014409

Rezumat problemă

#4448 legos

Un joc de lego are P piese care sunt cuburi identice. Dorel se joacă cu ele pentru a construi diverse jucării, dar pentru aceasta are nevoie de ajutorul vostru. Cunoscându-se numărul de piese P pe care le are, Dorel vrea să știe:
1) Numărul de piese din care poate să construiască cea mai mare fundație.
2) Numărul de piese din cel mai înalt turn care se poate construi.
3) Numărul de terenuri de legoball care se pot construi folosind toate piesele de lego.

Detalii

Problema legos Operații I/O legos.in/legos.out
Limita timp 0.05 secunde Limita memorie Total: 64 MB / Stivă 8 MB
Id soluție #55014409 Utilizator Tabără Emilian (Emi_21)
Fișier legos.cpp Dimensiune 871 B
Data încărcării 16 Decembrie 2024, 17:04 Scor / rezultat 100 puncte

Evaluare


Mesaj compilare

legos.cpp: In function 'int main()':
legos.cpp:19:13: warning: unused variable 'et' [-Wunused-variable]
         int et,m1,m2,p1,p2,piese;

             ^
legos.cpp:9:22: warning: unused variable 'j' [-Wunused-variable]
     int cerinta, n,i,j;

                      ^

Rezultat evaluare

Test Timp Mesaj evaluare Scor posibil Scor obținut
1 0 secunde OK. 2 2
2 0 secunde OK. 1 1
3 0 secunde OK. 1 1
4 0 secunde OK. 2 2
5 0 secunde OK. 1 1
6 0 secunde OK. 1 1
7 0 secunde OK. 2 2
8 0 secunde OK. 1 1
9 0 secunde OK. 2 2
10 0 secunde OK. 1 1
11 0 secunde OK. 2 2
12 0 secunde OK. 1 1
13 0 secunde OK. 2 2
14 0 secunde OK. 1 1
15 0 secunde OK. 1 1
16 0 secunde OK. 1 1
17 0 secunde OK. 2 2
18 0 secunde OK. 1 1
19 0 secunde OK. 2 2
20 0 secunde OK. 1 1
21 0 secunde OK. 2 2
22 0 secunde OK. 1 1
23 0 secunde OK. 1 1
24 0 secunde OK. 2 2
25 0 secunde OK. 1 1
26 0 secunde OK. 2 2
27 0 secunde OK. 1 1
28 0 secunde OK. 1 1
29 0 secunde OK. 2 2
30 0 secunde OK. 1 1
31 0 secunde OK. 2 2
32 0 secunde OK. 1 1
33 0 secunde OK. 2 2
34 0 secunde OK. 1 1
35 0 secunde OK. 2 2
36 0 secunde OK. 1 1
37 0 secunde OK. 2 2
38 0 secunde OK. 2 2
39 0 secunde OK. 1 1
40 0 secunde OK. 2 2
41 0 secunde OK. 1 1
42 0 secunde OK. 2 2
43 0 secunde OK. 1 1
44 0 secunde OK. 2 2
45 0 secunde OK. 1 1
46 0 secunde OK. 2 2
47 0 secunde OK. 1 1
48 0 secunde OK. 2 2
49 0 secunde OK. 1 1
50 0 secunde OK. 2 2
51 0 secunde OK. 1 1
52 0 secunde OK. 2 2
53 0 secunde OK. 1 1
54 0 secunde OK. 2 2
55 0 secunde OK. 1 1
56 0 secunde OK. 2 2
57 0 secunde OK. 1 1
58 0 secunde OK. 2 2
59 0 secunde OK. 1 1
60 0 secunde OK. 1 1
61 0 secunde OK. 1 1
62 0 secunde OK. 2 2
63 0 secunde OK. 1 1
64 0 secunde OK. 1 1
65 0 secunde OK. 1 1
66 0 secunde OK. 2 2
67 0 secunde OK. 1 1
68 0 secunde OK. 1 1
69 0 secunde OK. 1 1
70 0 secunde OK. 2 2
Punctaj total 100

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema legos face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.