Detalii evaluare #54994305

Rezumat problemă

#4409 castel4

Un joc dispune de N cuburi galbene și N cuburi albastre, de dimensiuni identice; pe fiecare cub galben este scris un număr natural nenul, de cel mult 9 cifre. Jocul urmărește construirea unui castel alcătuit din mai multe rânduri de cuburi, în care rândul de sus este format dintr-un singur cub, de culoare galbenă, iar fiecare dintre celelalte rânduri încep și se termină cu câte un cub de culoare galbenă. Cunoscând numerele scrise pe cele N cuburi galbene, în ordinea dată, scrieți un program care să determine:
1) numărul cuburilor galbene, dintre cele N date, pe care sunt scrise valori de o singură cifră;
2) rândul pe care se află cubul din vârful castelului și numărul scris pe acest cub;
3) numărul cuburilor albastre din care este alcătuit castelul și suma tuturor numerelor de pe acestea.

Detalii

Problema castel4 Operații I/O castel.in/castel.out
Limita timp 0.2 secunde Limita memorie Total: 64 MB / Stivă 8 MB
Id soluție #54994305 Utilizator Opincaru Oosmin (cosmin_1234)
Fișier castel4.cpp Dimensiune 1.02 KB
Data încărcării 15 Decembrie 2024, 16:57 Scor / rezultat 25 puncte

Evaluare


Mesaj compilare

castel4.cpp: In function 'int main()':
castel4.cpp:48:15: warning: 'randVarf' may be used uninitialized in this function [-Wmaybe-uninitialized]
         fout<<randVarf<<" "<<numar;

               ^
castel4.cpp:48:35: warning: 'numar' may be used uninitialized in this function [-Wmaybe-uninitialized]
         fout<<randVarf<<" "<<numar;

                                   ^
castel4.cpp:42:13: warning: 'varf' may be used uninitialized in this function [-Wmaybe-uninitialized]
             if(i==varf){

             ^

Rezultat evaluare

Test Timp Mesaj evaluare Scor posibil Scor obținut
1 0 secunde OK. 3 3
2 0 secunde OK. 3 3
3 0 secunde OK. 3 3
4 0 secunde OK. 3 3
5 0 secunde OK. 3 3
6 0 secunde OK. 3 3
7 0 secunde OK. 3 3
8 0 secunde OK. 4 4
9 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
10 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
11 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
12 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
13 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
14 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
15 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
16 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
17 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
18 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
19 0 secunde Raspuns gresit. 5 0
20 0 secunde Raspuns gresit. 5 0
21 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
22 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
23 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
24 0 secunde Raspuns gresit. 5 0
25 0 secunde Raspuns gresit. 5 0
26 0 secunde Raspuns gresit. 5 0
27 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
28 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
Punctaj total 25

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema castel4 face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.