#607
Asfalt
S-a hotărât asfaltarea șoselei care unește orașul A de orașul B. Lungimea acestei șosele este de n
kilometri. De-a lungul șoselei sunt instalate borne, distanța dintre ele fiind de un kilometru; prima bornă este numerotată cu 0
, iar ultima cu n
. La asfaltarea șoselei participă m
firme, fiecare firmă dorind să asfalteze o porțiune de șosea cuprinsă între doua borne date.
Gigel, conducătorul operațiunilor de asfaltare, dorește să afle dacă cele m
firme vor asfalta toată șoseaua și dacă există părți ale șoselei care ar urma să fie asfaltate de mai multe firme.
Problema | Asfalt | Operații I/O |
asfalt.in /asfalt.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.1 secunde | Limita memorie |
Total: 64 MB
/
Stivă 8 MB
|
Id soluție | #54895392 | Utilizator | |
Fișier | asfalt.cpp | Dimensiune | 825 B |
Data încărcării | 11 Decembrie 2024, 16:14 | Scor / rezultat | 100 puncte |
asfalt.cpp: In function 'int main()': asfalt.cpp:16:22: warning: unused variable 's' [-Wunused-variable] int n,fr[10000]={0},s=0,x,aux=-1,a1=0,a2=0,maxi=0,r,ok=1,m,y,nr1=0,nr2=0; ^ asfalt.cpp:16:28: warning: unused variable 'aux' [-Wunused-variable] int n,fr[10000]={0},s=0,x,aux=-1,a1=0,a2=0,maxi=0,r,ok=1,m,y,nr1=0,nr2=0; ^ asfalt.cpp:16:35: warning: unused variable 'a1' [-Wunused-variable] int n,fr[10000]={0},s=0,x,aux=-1,a1=0,a2=0,maxi=0,r,ok=1,m,y,nr1=0,nr2=0; ^ asfalt.cpp:16:40: warning: unused variable 'a2' [-Wunused-variable] int n,fr[10000]={0},s=0,x,aux=-1,a1=0,a2=0,maxi=0,r,ok=1,m,y,nr1=0,nr2=0; ^ asfalt.cpp:16:45: warning: unused variable 'maxi' [-Wunused-variable] int n,fr[10000]={0},s=0,x,aux=-1,a1=0,a2=0,maxi=0,r,ok=1,m,y,nr1=0,nr2=0; ^ asfalt.cpp:16:52: warning: unused variable 'r' [-Wunused-variable] int n,fr[10000]={0},s=0,x,aux=-1,a1=0,a2=0,maxi=0,r,ok=1,m,y,nr1=0,nr2=0; ^ asfalt.cpp:16:54: warning: unused variable 'ok' [-Wunused-variable] int n,fr[10000]={0},s=0,x,aux=-1,a1=0,a2=0,maxi=0,r,ok=1,m,y,nr1=0,nr2=0; ^
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 0 secunde | OK. | 20 | 20 | Exemplu | |
2 | 0 secunde | OK. | 20 | 20 | ||
3 | 0 secunde | OK. | 20 | 20 | ||
4 | 0 secunde | OK. | 20 | 20 | ||
5 | 0 secunde | OK. | 20 | 20 | ||
Punctaj total | 100 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema Asfalt face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.