#3582
sotron1
Pe asfalt este desenat cu cretă un şotron, caroiaj format din n*n
căsuţe având aceleaşi dimensiuni (câte n
căsuţe pe fiecare din cele n
rânduri).
În fiecare căsuţă este scris câte un număr întreg din intervalul [-100, 100]
. Fiecare jucător are câte o piatră pe care o aruncă într-o căsuţă a şotronului, şi sărind într-un picior, împinge piatra din căsuţă în căsuţă, pe un anumit traseu astfel încât punctajul obţinut din suma numerelor de pe traseul parcurs să fie cât mai mare.
Numerele din căsuţele şotronului sunt scrise cu două culori albastru şi alb, astfel încât să nu existe două căsuţe alăturate (pe cele patru direcţii Nord
, Est
, Sud
, Vest
) având numere scrise cu aceeaşi culoare. Întotdeauna, prima căsuţă din primul rând al şotronului are înscris un număr de culoare albastră.
Se stabilesc apoi, următoarele reguli ale jocului:
Nord
;Est
;Să se scrie un program care să determine cel mai mare punctaj care se poate obţine jucând şotron după regulile stabilite.
ONI 2007, Clasa a IX-a
Problema | sotron1 | Operații I/O |
sotron1.in /sotron1.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.1 secunde | Limita memorie |
Total: 64 MB
/
Stivă 8 MB
|
Id soluție | #54864184 | Utilizator | |
Fișier | sotron1.cpp | Dimensiune | 3 B |
Data încărcării | 10 Decembrie 2024, 18:22 | Scor / rezultat | Eroare de compilare |
sotron1.cpp:1:1: error: 'asd' does not name a type asd ^
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema sotron1 face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.