#1905
snooker1
Dan și Paul și-au propus să învețe să joace snooker și la sfârșitul jocului cei doi prieteni studiază tabela de scor care arată în felul următor: apare valoarea 1
dacă un jucător a introdus o bilă roșie, o valoare cuprinsă între 1
și 6
dacă introduce corect o bilă colorată și valoarea -5
dacă jucătorul comite fault. Când un jucător ratează pe tabelă apare valoarea 0
.
După joc, cei 2
prieteni vor să afle răspunsul la următoarele întrebări:
care dintre ei a câștigat partida și care este numărul maxim de bile introduse consecutive de un jucător fără a comite fault?
Problema | snooker1 | Operații I/O |
snooker1.in /snooker1.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.1 secunde | Limita memorie |
Total: 64 MB
/
Stivă 8 MB
|
Id soluție | #54855137 | Utilizator | |
Fișier | snooker1.cpp | Dimensiune | 574 B |
Data încărcării | 10 Decembrie 2024, 13:54 | Scor / rezultat | 10 puncte |
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 0 secunde | OK. | 10 | 10 | Exemplu | |
2 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 10 | 0 | ||
3 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 10 | 0 | ||
4 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 10 | 0 | ||
5 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 20 | 0 | ||
6 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 20 | 0 | ||
7 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 20 | 0 | ||
Punctaj total | 10 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema snooker1 face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.