#2266
CalcMare
Un celebru (sperăm) rezolvitor de pe acest site își va lua un calculator nou dacă intră la liceul la care dorește să intre. Dar momentan rămâne pe calculatorul său rezolvând probleme. Una dintre ele era foarte simplă și constă în adunarea/scăderea a două numere naturale.
Problema | CalcMare | Operații I/O |
calcmare.in /calcmare.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.1 secunde | Limita memorie |
Total: 64 MB
/
Stivă 8 MB
|
Id soluție | #54838560 | Utilizator | |
Fișier | calcmare.cpp | Dimensiune | 3.87 KB |
Data încărcării | 10 Decembrie 2024, 08:35 | Scor / rezultat | 0 puncte |
calcmare.cpp: In function 'void prod_mare_mic(int*, int&, int*, int, int)': calcmare.cpp:87:27: warning: suggest parentheses around '&&' within '||' [-Wparentheses] if(b==0 || suma[0]==0 && lgsuma==1) ^ calcmare.cpp: In function 'void produs(int*, int&, int*, int, int*, int)': calcmare.cpp:113:15: warning: suggest parentheses around '&&' within '||' [-Wparentheses] if(lgb==1 && b[0]==0 || lga==1 && a[0]==0) ^ calcmare.cpp:111:15: warning: unused variable 'val' [-Wunused-variable] int t,i,j,val; ^ calcmare.cpp: In function 'void impartire_mare_mic(int*, int&, int*, int, int)': calcmare.cpp:144:15: warning: variable 'j' set but not used [-Wunused-but-set-variable] int t=0,i,j; ^ calcmare.cpp: In function 'int main()': calcmare.cpp:210:11: warning: unused variable 'j' [-Wunused-variable] int i,j,k,nr,lgu,lgv,n; ^ calcmare.cpp:210:13: warning: unused variable 'k' [-Wunused-variable] int i,j,k,nr,lgu,lgv,n; ^ calcmare.cpp:210:15: warning: unused variable 'nr' [-Wunused-variable] int i,j,k,nr,lgu,lgv,n; ^ calcmare.cpp:210:22: warning: unused variable 'lgv' [-Wunused-variable] int i,j,k,nr,lgu,lgv,n; ^ calcmare.cpp: In function 'void produs(int*, int&, int*, int, int*, int)': calcmare.cpp:134:14: warning: 't' may be used uninitialized in this function [-Wmaybe-uninitialized] t/=10; ^
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 10 | 0 | Exemplu | |
2 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 20 | 0 | ||
3 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 20 | 0 | ||
4 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 10 | 0 | ||
5 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 20 | 0 | ||
6 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 20 | 0 | ||
Punctaj total | 0 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema CalcMare face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.