Detalii evaluare #54829686

Rezumat problemă

#3336 acadele

Candyman are acadele de trei feluri: cu căpşuni, cu vişine şi cu zmeură, oricâte acadele din fiecare fel. Cei n copii de la grupa pregătitoare şi-au ales fiecare câte o acadea astfel încât cel mult doi copii şi-au ales cu vişine. Dacă notăm cu m numărul de moduri în care puteau să-şi aleagă fiecare câte o acadea, să se afle restul împărţirii lui m la 2020.

Detalii

Problema acadele Operații I/O tastatură/ecran
Limita timp 0.1 secunde Limita memorie Total: 64 MB / Stivă 8 MB
Id soluție #54829686 Utilizator David Dragos Nicolae (dragosdavid)
Fișier acadele.cpp Dimensiune 760 B
Data încărcării 09 Decembrie 2024, 20:12 Scor / rezultat 100 puncte

Evaluare


Mesaj compilare

acadele.cpp: In function 'long long int fe(long long int)':
acadele.cpp:8:9: warning: unused variable 'b' [-Wunused-variable]
     int b;

         ^
acadele.cpp: In function 'int main()':
acadele.cpp:34:9: warning: unused variable 'a' [-Wunused-variable]
     int a,b,c,d;

         ^
acadele.cpp:34:11: warning: unused variable 'b' [-Wunused-variable]
     int a,b,c,d;

           ^
acadele.cpp:34:13: warning: unused variable 'c' [-Wunused-variable]
     int a,b,c,d;

             ^
acadele.cpp:34:15: warning: unused variable 'd' [-Wunused-variable]
     int a,b,c,d;

               ^

Rezultat evaluare

Test Timp Mesaj evaluare Scor posibil Scor obținut
1 0 secunde OK. 7 7 Exemplu
2 0 secunde OK. 7 7
3 0 secunde OK. 7 7
4 0 secunde OK. 7 7
5 0 secunde OK. 7 7
6 0 secunde OK. 7 7
7 0 secunde OK. 7 7
8 0 secunde OK. 4 4
9 0 secunde OK. 4 4
10 0 secunde OK. 4 4
11 0 secunde OK. 4 4
12 0 secunde OK. 4 4
13 0 secunde OK. 4 4
14 0 secunde OK. 4 4
15 0 secunde OK. 4 4
16 0 secunde OK. 4 4
17 0 secunde OK. 4 4
18 0 secunde OK. 4 4
19 0 secunde OK. 4 4
20 0 secunde OK. 3 3
Punctaj total 100

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema acadele face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.