#3387
Veverita
În parcul orașului există trei rânduri de câte n
copaci perfect aliniați. Rândurile sunt notate A, B, C, iar copacii de pe fiecare rând sunt numerotați de la 1
la n
, ca în imaginea de mai jos:
O veveriță jucăușă sare prin copaci astfel:
1
;i
într-un copac numerotat cu i+1
. Dacă se află într-un copac de pe rândul A sau de pe rândul C, va sări în copacul de pe rândul B, iar dacă se află în copacul de pe răndul B, va sări în copacul de pe rândul A sau în copacul de pe rândul C;n
.Aflați numărul M
de modalități în care se poate deplasa veverița, respectând regulile de mai sus. Dacă n
este mai mic sau egal cu 1000
, atunci veți afișa chiar numărul M
, iar dacă n
este mai mare decât 1000
, veți afișa restul împărțirii lui M
la 666013
.
Problema | Veverita | Operații I/O |
veverita.in /veverita.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.1 secunde | Limita memorie |
Total: 64 MB
/
Stivă 8 MB
|
Id soluție | #54826114 | Utilizator | |
Fișier | veverita.cpp | Dimensiune | 632 B |
Data încărcării | 09 Decembrie 2024, 18:56 | Scor / rezultat | 50 puncte |
veverita.cpp: In function 'int main()': veverita.cpp:29:9: warning: unused variable 'a' [-Wunused-variable] int a,b,c,d; ^ veverita.cpp:29:11: warning: unused variable 'b' [-Wunused-variable] int a,b,c,d; ^ veverita.cpp:29:13: warning: unused variable 'c' [-Wunused-variable] int a,b,c,d; ^ veverita.cpp:29:15: warning: unused variable 'd' [-Wunused-variable] int a,b,c,d; ^
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | Exemplu | |
2 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
3 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
4 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
5 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
6 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
7 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
8 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
9 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
10 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
11 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
12 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
13 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
14 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
15 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
16 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | Exemplu | |
17 | Depășit | Limita de timp depășită | 5 | 0 | ||
18 | Depășit | Limita de timp depășită | 5 | 0 | ||
19 | Depășit | Limita de timp depășită | 5 | 0 | ||
20 | Depășit | Limita de timp depășită | 5 | 0 | ||
Punctaj total | 50 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema Veverita face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.