#2446
numere24
Se consideră răsturnatul unui număr natural valoarea obținută prin parcurgerea cifrelor acestuia de la dreapta la stânga. De exemplu, răsturnatul numărului 245
este 542
. Un număr este palindrom dacă este egal cu răsturnatul său. De exemplu 121
este palindrom, iar numărul 21
nu este palindrom.
Se consideră inițial șirul numerelor naturale 0
, 1
, 2
, 3
, 4
, …
Din acest șir se elimină numerele divizibile cu 10
și, după fiecare număr care NU este palindrom, se inserează răsturnatul său. Noul șir astfel obținut va fi 1
, 2
, 3
, 4
, 5
, 6
, 7
, 8
, 9
, 11
, 12
, 21
, 13
, 31
, …
Scrieți un program care să citească:
1. un număr natural n
și să afișeze al n
-lea număr eliminat din șirul inițial;
2. un număr natural x
și să afișeze următoarele trei numere: n1
– numărul de apariții în noul șir ale numărului obținut din x
prin eliminarea ultimei sale cifre; n2
– numărul de apariții în noul șir ale numărului obținut din x
prin eliminarea ultimelor sale două cifre; n3
– numărul de apariții în noul șir ale numărului obținut din x
prin eliminarea ultimelor sale trei cifre.
3. un număr natural k
și să afișeze numărul valorilor de k
cifre din noul șir.
Problema | numere24 | Operații I/O |
numere24.in /numere24.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 1 secunde | Limita memorie |
Total: 16 MB
/
Stivă 8 MB
|
Id soluție | #54761738 | Utilizator | |
Fișier | numere24.cpp | Dimensiune | 1.17 KB |
Data încărcării | 07 Decembrie 2024, 19:05 | Scor / rezultat | 75 puncte |
numere24.cpp: In function 'int main()': numere24.cpp:37:23: warning: unused variable 'gogu' [-Wunused-variable] long long int c,k,gogu=0,p=1,gogurau=0; ^ numere24.cpp:37:30: warning: unused variable 'p' [-Wunused-variable] long long int c,k,gogu=0,p=1,gogurau=0; ^ numere24.cpp:37:34: warning: unused variable 'gogurau' [-Wunused-variable] long long int c,k,gogu=0,p=1,gogurau=0; ^
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
0 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
1 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
2 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
3 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
4 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
5 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
6 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
7 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
8 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
9 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
10 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
11 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
12 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
13 | 0 secunde | OK. | 6 | 6 | ||
14 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
15 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 6 | 0 | ||
16 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
17 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 6 | 0 | ||
18 | 0 secunde | OK. | 6 | 6 | ||
19 | 0 secunde | OK. | 6 | 6 | ||
20 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | Exemplu | |
21 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | Exemplu | |
22 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | Exemplu | |
Punctaj total | 75 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema numere24 face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.