#2895
supermarket
La un supermarket există două case de marcat la care clienții își pot plăti cumpărăturile. Când intră în magazin, fiecare client primește un număr unic. Când aceștia vor să plătească, se așază la rând la una dintre cele două case. Clienții sunt procesați pe rând, în ordinea venirii lor.
Scrieți un program care procesează cozile de la casele de marcat. Acest program primește N
instrucțiuni pe care trebuie să le execute. Aceste instrucțiuni pot fi de următoarele 4 tipuri:
1
– S-a eliberat casa de marcat numărul 1
. Trebuie afișat numărul clientului care urmează la rând; dacă nu este nimeni la coadă la casa respectivă, se va afișa -1
.2
– S-a eliberat casa de marcat numărul 2
. Trebuie afișat numărul clientului care urmează la rând; dacă nu este nimeni la coadă la casa respectivă, se va afișa -1
.3 x
– Clientul cu numărul x
se așază la coadă la casa la care așteaptă mai puțini clienți; dacă la ambele case așteaptă același număr de clienți, atunci clientul cu numărul x
se va așeza la coadă la casa 1
; trebuie afișată coada la care se așază clientul x
. Se garantează că acest client nu este deja așezat la vreun la rând.4 x
– Clientul cu numărul x
părăsește rândul la care așteaptă (se garantează că era deja la un rând); în acest caz nu trebuie afișat nimic.Olimpiada Municipală Iași, clasa a X-a
Problema | supermarket | Operații I/O |
supermarket.in /supermarket.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.5 secunde | Limita memorie |
Total: 32 MB
/
Stivă 2 MB
|
Id soluție | #54683150 | Utilizator | |
Fișier | supermarket.cpp | Dimensiune | 1.64 KB |
Data încărcării | 05 Decembrie 2024, 12:05 | Scor / rezultat | 40 puncte |
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
0 | 0 secunde | OK. | 10 | 10 | Exemplu | |
1 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
2 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
3 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
4 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
5 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
6 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
7 | 0.216 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
8 | 0.384 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
9 | 0.108 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
10 | 0.164 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
11 | 0.12 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
12 | 0.164 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
13 | 0.14 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
14 | 0.148 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
15 | 0.16 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
16 | 0.12 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
17 | 0.172 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
18 | 0.112 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
Punctaj total | 40 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema supermarket face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.