#2979
cartele1
Într-o școală există un sistem de acces cu ajutorul cartelelor, conectat la un calculator și o imprimantă. Fiecare elev al școlii are câte o cartelă. Într-o zi, la utilizarea fiecărei cartele, sistemul imprimă următoarele informații pe hârtie, pe câte o linie, după regula următoare:
- Caracterul b
dacă elevul este băiat sau caracterul f
dacă este fată. Caracterul va fi urmat de un spațiu;
- Caracterul i
dacă elevul a intrat în școală sau caracterul e
dacă a ieșit din școală. De asemenea, acest caracter va fi urmat de un spațiu;
- Momentul utilizării cartelei, exprimat prin oră, minute și secunde. Acestea vor fi reprezentate în cadrul liniei, exact în această ordine, prin trei numere naturale, separate între ele prin câte un spațiu.
Cunoscându-se toate cele N
linii imprimate într-o zi determinați:
1. Câți băieți și câte fete sunt la școală după cele N
acțiuni imprimate de sistem.
2. Care este numărul total de secunde în care, în școală, s-au aflat un număr egal, nenul, de fete și băieți, până în momentul utilizării ultimei cartele. Dacă nu există această situație se afișează 0
.
3. Care este numărul maxim de secunde în care, în școală, până în momentul utilizării ultimei cartele, s-au aflat neîntrerupt un număr impar de băieți. Dacă nu există o astfel de situație se afișează 0
.
OJI 2019
Problema | cartele1 | Operații I/O |
cartele.in /cartele.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.5 secunde | Limita memorie |
Total: 2 MB
/
Stivă 2 MB
|
Id soluție | #54485092 | Utilizator | |
Fișier | cartele1.cpp | Dimensiune | 1.46 KB |
Data încărcării | 29 Noiembrie 2024, 19:05 | Scor / rezultat | 39 puncte |
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
0 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
1 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
2 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
3 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
4 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
5 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
6 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
7 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
8 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
9 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
10 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
11 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
12 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
13 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
14 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
15 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
16 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
17 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
18 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
19 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
20 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
21 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
22 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
23 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
24 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
25 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
26 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
27 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
28 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
29 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
30 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | Exemplu | |
31 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | Exemplu | |
32 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | Exemplu | |
33 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | Exemplu | |
Punctaj total | 39 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema cartele1 face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.