Detalii evaluare #54479736

Rezumat problemă

Împăratul Tiberius Claudius Caesar Augustus Germanicus, pasionat de luptele de gladiatori, a decis să organizeze cele mai mari jocuri care s-au organizat vreodată în Roma Antică. Pentru a măsura cât de spectaculoase sunt jocurile, împăratul a inventat un număr, numit “coeficientul de entuziasm”. Acest număr este egal cu 0 înainte să înceapă jocurile. În urma unei bătălii coeficientul de entuziasm crește cu diferența dintre nivelul de faimă al celor doi gladiatori. Ajutați-l pe Împăratul Tiberius și spuneți-i care este cel mai mare coeficient de entuziasm pe care îl poate obține atunci când se termină jocurile.

Info-Oltenia 2023, echipe 5-6

Detalii

Problema gladiatori Operații I/O tastatură/ecran
Limita timp 0.5 secunde Limita memorie Total: 128 MB / Stivă 64 MB
Id soluție #54479736 Utilizator Diaconu Matei (DiaconuMatei12)
Fișier gladiatori.cpp Dimensiune 280 B
Data încărcării 29 Noiembrie 2024, 16:16 Scor / rezultat Eroare de compilare

Evaluare


Mesaj compilare

gladiatori.cpp: In function 'int main()':
gladiatori.cpp:17:14: error: expected primary-expression before 'long'
     cout<<s-(long *long)n*min;

              ^
gladiatori.cpp:17:14: error: expected ')' before 'long'

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema gladiatori face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.