#3746
LeMans
Ne aflăm înainte de începutul faimoasei curse de anduranță de la Le Mans. După cum bine stiți, într-o cursă de anduranță mașina care a parcurs cea mai mare distanță pe parcursul cursei este considerată câștigătoare. Anul acesta Federația Internațională de Automobilism (FIA) a făcut câteva schimbări majore cu privire la desfășurarea cursei. Anul acesta cursa va dura exact T
secunde și vor participa N
echipe, fiecare echipă având câte o mașină, iar fiecare mașină poate pleca de pe oricare dintre cele M
poziții din grila de start. De asemenea, FIA a impus câteva reguli care au nemulțumit echipele participante:
i
-a mașină se va deplasa cu viteza de v[i]
metri pe secundă.j
din grila de start, aceasta se află la o distanță de p[j]
metri după linia de start, iar această distanță este luată în considerare ca o distanță deja parcursă în cadrul cursei.Ca semn de protest asupra noului regulament, echipele au hotărât să se așeze în grila de start astfel încât diferența maximă dintre distanțele parcurse de oricare două mașini să fie cât mai mică posibil.
ONSEPI, 2021, clasa a IX-a
Problema | LeMans | Operații I/O |
lemans.in /lemans.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.2 secunde | Limita memorie |
Total: 256 MB
/
Stivă 8 MB
|
Id soluție | #54422932 | Utilizator | |
Fișier | lemans.cpp | Dimensiune | 1.58 KB |
Data încărcării | 28 Noiembrie 2024, 09:13 | Scor / rezultat | 30 puncte |
lemans.cpp: In function 'int main()': lemans.cpp:25:32: warning: unused variable 'idmin' [-Wunused-variable] int dmin=1000001, dmax=-1, idmin, idmax; ^ lemans.cpp:25:39: warning: unused variable 'idmax' [-Wunused-variable] int dmin=1000001, dmax=-1, idmin, idmax; ^ lemans.cpp:39:9: warning: unused variable 'ipmin' [-Wunused-variable] int ipmin, ipmax, pmin=1000000001, pmax=-1; ^ lemans.cpp:39:16: warning: unused variable 'ipmax' [-Wunused-variable] int ipmin, ipmax, pmin=1000000001, pmax=-1; ^
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
0 | 0 secunde | Corect | 3 | 3 | ||
1 | 0 secunde | Corect | 3 | 3 | ||
2 | 0 secunde | Corect | 3 | 3 | ||
3 | 0 secunde | Corect | 3 | 3 | ||
4 | 0 secunde | Gresit | 3 | 0 | ||
5 | 0 secunde | Corect | 3 | 3 | ||
6 | 0 secunde | Corect | 3 | 3 | ||
7 | 0 secunde | Corect | 3 | 3 | ||
8 | 0 secunde | Gresit | 3 | 0 | ||
9 | 0 secunde | Corect | 3 | 3 | ||
10 | 0 secunde | Corect | 3 | 3 | ||
11 | 0 secunde | Corect | 3 | 3 | ||
12 | 0 secunde | Gresit | 3 | 0 | ||
13 | 0 secunde | Gresit | 3 | 0 | ||
14 | 0 secunde | Gresit | 3 | 0 | ||
15 | 0 secunde | Gresit | 3 | 0 | ||
16 | 0 secunde | Gresit | 4 | 0 | ||
17 | 0 secunde | Gresit | 4 | 0 | ||
18 | 0 secunde | Gresit | 4 | 0 | ||
19 | 0 secunde | Gresit | 4 | 0 | ||
20 | 0 secunde | Gresit | 4 | 0 | ||
21 | 0 secunde | Gresit | 4 | 0 | ||
22 | 0 secunde | Gresit | 4 | 0 | ||
23 | 0 secunde | Gresit | 4 | 0 | ||
24 | 0 secunde | Gresit | 4 | 0 | ||
25 | 0 secunde | Gresit | 4 | 0 | ||
26 | 0 secunde | Gresit | 4 | 0 | ||
27 | 0 secunde | Gresit | 4 | 0 | ||
28 | 0 secunde | Gresit | 4 | 0 | ||
Punctaj total | 30 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema LeMans face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.