#3013
Becuri1
Gigel dorește să instaleze în grădină o ghirlandă cu N
becuri colorate, numerotate de la 1
la N
, care, din minut în minut, să se aprindă și să se stingă automat. Pentru a putea face aceasta el s-a gândit să asocieze fiecărui bec câte un număr, în felul următor: la fiecare minut, un bec se va aprinde dacă prima cifră a numărului asociat lui este număr prim, altfel becul va fi stins. Numerele asociate becurilor, au o proprietate specială, din minut în minut, acestea își mută circular cifrele spre stânga, la fiecare permutare prima cifra a fiecărui număr, devine ultima. Toată ghirlanda se va stinge, la momentul în care, numărul asociat, cu cele mai multe cifre, ajunge, din nou, la valoarea inițială (în acest timp, la fiecare minut, celelalte numere efectuează permutări).
Scrieți un program care să determine:
1. Câte becuri aprinse sunt în starea inițială;
2. Care este numărul maxim de becuri care pot fi aprinse la un moment dat;
3. Care este becul/becurile care se aprind de cele mai multe ori.
Concursul National "Grigore Moisil" Lugoj 2018
Problema | Becuri1 | Operații I/O |
becuri1.in /becuri1.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.1 secunde | Limita memorie |
Total: 2 MB
/
Stivă 1 MB
|
Id soluție | #54312785 | Utilizator | |
Fișier | becuri1.cpp | Dimensiune | 2.88 KB |
Data încărcării | 25 Noiembrie 2024, 14:59 | Scor / rezultat | 30 puncte |
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
0 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
1 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
2 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
3 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
4 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
5 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
6 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
7 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
8 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
9 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
10 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
11 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
12 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
13 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
14 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
15 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
16 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
17 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
18 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
19 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
20 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
21 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
22 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
Punctaj total | 30 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema Becuri1 face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.