#1559
minge
N
copii, numerotați de la 1
la N
, se aşează în cerc, unul lângă altul, în ordinea crescătoare a numerelor lor, copilul cu numărul N
ajungând să fie situat lângă copilul cu numărul 1
.
Un copil din cerc are o minge. El o aruncă unui alt copil din cerc. Acesta o aruncă și el unui alt copil din cerc care nu a atins vreodată mingea, … șamd. Fiecare aruncare este notată printr-o pereche de numere naturale distincte (X,Y)
cu semnificația că copilul cu numărul X
aruncă mingea copilului cu numărul Y
care nu a mai atins mingea până în acel moment.
Cunoscându-se cele K
perechi de aruncări care se fac în timpul jocului, determinați numărul copiilor care nu ating mingea și traseul parcurs de minge.
Olimpiada de Informatică, etapa pe sector, Bucureşti, 2016, clasa a VI-a
Problema | minge | Operații I/O |
minge.in /minge.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.5 secunde | Limita memorie |
Total: 2 MB
/
Stivă 2 MB
|
Id soluție | #54274190 | Utilizator | |
Fișier | minge.cpp | Dimensiune | 1.10 KB |
Data încărcării | 24 Noiembrie 2024, 14:18 | Scor / rezultat | 80 puncte |
minge.cpp: In function 'int main()': minge.cpp:12:13: warning: unused variable 'i' [-Wunused-variable] int p,n,k,i=1,a,b,cnt=0,j=1,min=2100000000,x,ok=0,y; ^ minge.cpp:12:19: warning: unused variable 'b' [-Wunused-variable] int p,n,k,i=1,a,b,cnt=0,j=1,min=2100000000,x,ok=0,y; ^ minge.cpp:12:21: warning: unused variable 'cnt' [-Wunused-variable] int p,n,k,i=1,a,b,cnt=0,j=1,min=2100000000,x,ok=0,y; ^ minge.cpp:12:31: warning: unused variable 'min' [-Wunused-variable] int p,n,k,i=1,a,b,cnt=0,j=1,min=2100000000,x,ok=0,y; ^ minge.cpp:12:53: warning: unused variable 'y' [-Wunused-variable] int p,n,k,i=1,a,b,cnt=0,j=1,min=2100000000,x,ok=0,y; ^ minge.cpp:12:46: warning: 'x' may be used uninitialized in this function [-Wmaybe-uninitialized] int p,n,k,i=1,a,b,cnt=0,j=1,min=2100000000,x,ok=0,y; ^
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
2 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
3 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
4 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
5 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
6 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
7 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
8 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
9 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
10 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
11 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
12 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
13 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
14 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
15 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
16 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
17 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
18 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
19 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
20 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
Punctaj total | 80 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema minge face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.