Detalii evaluare #54264681

Rezumat problemă

#3720 Aproape

Se dă un număr N în baza 10. Un număr M se numește aproape de N dacă îndeplinește următoarele trei condiții:

  1. Are același număr de cifre cu N.
  2. Reprezentarea în baza 10 diferă față de cea a lui N în exact o poziție. Altfel spus, nu mai mult, nici mai puțin, o singură cifră diferă.
  3. Această cifră este fie cu 1 mai mică, fie cu 1 mai mare decât cifra corespunzătoare din N.

Cunoscând numărul N, să se scrie un program care determină:

  1. Numărul de cifre ale acestui număr.
  2. Numărul de numere aproape de N.
  3. Numărul de numere aproape de cel puțin un număr aproape de N.

OJI 2021, clasa a IX-a

Detalii

Problema Aproape Operații I/O aproape.in/aproape.out
Limita timp 0.1 secunde Limita memorie Total: 32 MB / Stivă 8 MB
Id soluție #54264681 Utilizator Patpaiac Alexandru (AlexPat)
Fișier aproape.cpp Dimensiune 1.43 KB
Data încărcării 24 Noiembrie 2024, 00:05 Scor / rezultat 0 puncte

Evaluare


Mesaj compilare

aproape.cpp: In function 'std::set<int> generate_aproape(int)':
aproape.cpp:13:38: warning: comparison between signed and unsigned integer expressions [-Wsign-compare]
     for (int i = 0; i < N_str.length(); i++) {

                                      ^

Rezultat evaluare

Test Timp Mesaj evaluare Scor posibil Scor obținut
0 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
1 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
2 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
3 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
4 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
5 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
6 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
7 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
8 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
9 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
10 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
11 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
12 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
13 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
14 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
15 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
16 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
17 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
18 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
19 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
20 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
21 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
22 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
23 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
24 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
25 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
26 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
27 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
28 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
29 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
30 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
31 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
32 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
33 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
34 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
35 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
Punctaj total 0

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema Aproape face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.