#1754
Munti
Vrăjitorul Arpsod își dorește să își reamenajeze habitatul. În habitatul acestuia există N
munți, fiecare cu o înălțime cunoscută. Fiind un tip cu un foarte dezvoltat simț estetic, el își dorește să remodeleze cei N
munți astfel încât să obțină un număr maxim de munți cu aceeași înălțime.
Arpsod are la îndemână o magie ce funcționează astfel: alege oricare doi munți, pe primul îl crește cu o unitate iar pe al doilea îl scade cu o unitate. Un munte poate ajunge la înălțimi negative ( practic se transformă într-o groapă ).
Arpsod își poate folosi magia de un număr infinit de ori.
Vrăjitorul vă cere să determinați numărul maxim de munți ce pot fi aduși la o înălțime egală.
Concursul EMPOWERSOFT, 2016
Problema | Munti | Operații I/O |
munti.in /munti.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.2 secunde | Limita memorie |
Total: 2 MB
/
Stivă 1 MB
|
Id soluție | #54229475 | Utilizator | |
Fișier | munti.cpp | Dimensiune | 309 B |
Data încărcării | 22 Noiembrie 2024, 18:31 | Scor / rezultat | 100 puncte |
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
0 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
1 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
2 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
3 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
4 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
5 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
6 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
7 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
8 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
9 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
10 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
11 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
12 | 0.016 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
13 | 0.008 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
14 | 0.084 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
15 | 0.052 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
16 | 0.168 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
17 | 0.092 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
18 | 0.168 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
19 | 0.1 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
Punctaj total | 100 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema Munti face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.