#1876
SCLM2
Doi prieteni te provoacă la un joc. Cerința este simplă: trebuie doar să ghicești lungimea maximă a unui subșir crescător al șirului dat. Accepți provocarea?
Problema | SCLM2 | Operații I/O |
sclm2.in /sclm2.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.3 secunde | Limita memorie |
Total: 64 MB
/
Stivă 8 MB
|
Id soluție | #54199684 | Utilizator | |
Fișier | sclm2.cpp | Dimensiune | 462 B |
Data încărcării | 21 Noiembrie 2024, 22:07 | Scor / rezultat | 60 puncte |
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 0 secunde | OK. | 10 | 10 | ||
2 | 0 secunde | OK. | 10 | 10 | ||
3 | 0 secunde | OK. | 10 | 10 | ||
4 | 0 secunde | OK. | 10 | 10 | ||
5 | 0 secunde | OK. | 10 | 10 | ||
6 | 0.004 secunde | OK. | 10 | 10 | ||
7 | Depășit | Limita de timp depășită | 10 | 0 | ||
8 | Depășit | Limita de timp depășită | 10 | 0 | ||
9 | Depășit | Limita de timp depășită | 10 | 0 | ||
10 | Depășit | Limita de timp depășită | 10 | 0 | ||
Punctaj total | 60 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema SCLM2 face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.