#965
Joc3
Scrieţi un program care să citească cele trei numere naturale nenule n
, x
şi y
, şi apoi să determine:
a) numărul t
al sectoarelor de pe pistă prin care nu trece niciunul din cei doi copii în urma săriturilor executate până la terminarea jocului;
b) numărul s
de sărituri executate de fiecare copil până la terminarea jocului;
c) etichetele b
şi r
ale sectoarelor în care ajung cei doi copii la terminarea jocului (Bogdan ajunge la finalul jocului în sectorul cu eticheta b
, iar Rareş în cel cu eticheta r
).
ONI gim 2011, clasa a VI-a
Problema | Joc3 | Operații I/O |
joc3.in /joc3.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.1 secunde | Limita memorie |
Total: 64 MB
/
Stivă 8 MB
|
Id soluție | #54195134 | Utilizator | |
Fișier | joc3.cpp | Dimensiune | 1.29 KB |
Data încărcării | 21 Noiembrie 2024, 19:52 | Scor / rezultat | 4 puncte |
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 0 secunde | Cerinta a - gresit. Cerinta b - gresit. Cerinta c - gresit. | 5 | 0 | Exemplu | |
2 | 0 secunde | Cerinta a - gresit. Cerinta b - gresit. Cerinta c - gresit. | 5 | 0 | Exemplu | |
3 | 0 secunde | Cerinta a - gresit. Cerinta b - gresit. Cerinta c - gresit. | 5 | 0 | ||
4 | 0 secunde | Cerinta a - gresit. Cerinta b - gresit. Cerinta c - gresit. | 5 | 0 | ||
5 | 0 secunde | Cerinta a - gresit. Cerinta b - gresit. Cerinta c - gresit. | 10 | 0 | ||
6 | 0 secunde | Cerinta a - gresit. Cerinta b - gresit. Cerinta c - gresit. | 10 | 0 | ||
7 | 0 secunde | Cerinta a - gresit. Cerinta b - gresit. Cerinta c - gresit. | 10 | 0 | ||
8 | 0 secunde | Cerinta a - gresit. Cerinta b - gresit. Cerinta c - gresit. | 10 | 0 | ||
9 | 0 secunde | Cerinta a - gresit. Cerinta b - gresit. Cerinta c - gresit. | 10 | 0 | ||
10 | 0 secunde | Cerinta a - gresit. Cerinta b - corect. Cerinta c - gresit. | 10 | 4 | ||
11 | 0 secunde | Cerinta a - gresit. Cerinta b - gresit. Cerinta c - gresit. | 10 | 0 | ||
12 | 0 secunde | Cerinta a - gresit. Cerinta b - gresit. Cerinta c - gresit. | 10 | 0 | ||
Punctaj total | 4 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema Joc3 face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.