Detalii evaluare #54066592

Rezumat problemă

Se consideră modelul unui sistem solar format din N planete care se rotesc în jurul unei stele S, în sens trigonometric. Traiectoriile planetelor se consideră circulare și de raze diferite, iar vitezele de rotație ale planetelor în jurul stelei sunt numere naturale și sunt exprimate în grade pe zi (0/zi).

Cunoscând numărul de planete N și vitezele lor de rotație Vi, 1≤i≤N precum și două numere naturale P și Z, să se determine numărul A de alinieri a câte minimum P planete, pe o dreaptă ce trece prin centrul stelei S, după trecerea celor Z zile. Evoluția sistemului solar începe cu toate planetele așezate orizontal, în dreapta stelei S.

OJI 2020, clasa a X-a

Detalii

Problema Alinieri Operații I/O alinieri.in/alinieri.out
Limita timp 0.2 secunde Limita memorie Total: 64 MB / Stivă 16 MB
Id soluție #54066592 Utilizator Popescu Malina (malina_popescu)
Fișier alinieri.cpp Dimensiune 816 B
Data încărcării 19 Noiembrie 2024, 08:44 Scor / rezultat 0 puncte

Evaluare


Mesaj compilare

alinieri.cpp: In function 'int main()':
alinieri.cpp:30:23: warning: iteration 101u invokes undefined behavior [-Waggressive-loop-optimizations]
             if(FrCrt[k] >= P)

                       ^
alinieri.cpp:29:9: note: containing loop
         for(k = 0; k < 180; k++)

         ^
alinieri.cpp:27:44: warning: iteration 101u invokes undefined behavior [-Waggressive-loop-optimizations]
             FrCrt[(k * i) % 180] += FrInc[k];

                                            ^
alinieri.cpp:26:9: note: containing loop
         for(k = 0; k < 180; k++)

         ^
alinieri.cpp:25:25: warning: iteration 101u invokes undefined behavior [-Waggressive-loop-optimizations]
             FrCrt[k] = 0;

                         ^
alinieri.cpp:24:9: note: containing loop
         for(k = 0; k < 180; k++)

         ^

Rezultat evaluare

Test Timp Mesaj evaluare Scor posibil Scor obținut
0 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
1 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
2 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
3 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
4 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
5 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
6 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
7 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
8 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
9 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
10 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
11 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
12 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
13 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
14 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
15 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
16 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
17 0.008 secunde Raspuns gresit. 3 0
18 0.004 secunde Raspuns gresit. 3 0
19 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
20 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
21 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
22 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
23 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
24 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
25 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
26 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
27 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
28 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
29 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
30 0 secunde Raspuns gresit. 3 0 Exemplu
31 0 secunde Raspuns gresit. 3 0 Exemplu
32 0 secunde Raspuns gresit. 4 0 Exemplu
Punctaj total 0

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema Alinieri face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.