Detalii evaluare #54002003

Rezumat problemă

#3746 LeMans

Ne aflăm înainte de începutul faimoasei curse de anduranță de la Le Mans. După cum bine stiți, într-o cursă de anduranță mașina care a parcurs cea mai mare distanță pe parcursul cursei este considerată câștigătoare. Anul acesta Federația Internațională de Automobilism (FIA) a făcut câteva schimbări majore cu privire la desfășurarea cursei. Anul acesta cursa va dura exact T secunde și vor participa N echipe, fiecare echipă având câte o mașină, iar fiecare mașină poate pleca de pe oricare dintre cele M poziții din grila de start. De asemenea, FIA a impus câteva reguli care au nemulțumit echipele participante:

  • Fiecare mașină este obligată să se deplaseze cu o viteză constantă pe parcursul întregii curse. Astfel, a i-a mașină se va deplasa cu viteza de v[i] metri pe secundă.
  • Dacă o mașină pleacă de pe o poziție j din grila de start, aceasta se află la o distanță de p[j] metri după linia de start, iar această distanță este luată în considerare ca o distanță deja parcursă în cadrul cursei.

Ca semn de protest asupra noului regulament, echipele au hotărât să se așeze în grila de start astfel încât diferența maximă dintre distanțele parcurse de oricare două mașini să fie cât mai mică posibil.

ONSEPI, 2021, clasa a IX-a

Detalii

Problema LeMans Operații I/O lemans.in/lemans.out
Limita timp 0.2 secunde Limita memorie Total: 256 MB / Stivă 8 MB
Id soluție #54002003 Utilizator Afloroaei Ştefan (Stefy99)
Fișier lemans.cpp Dimensiune 1.40 KB
Data încărcării 17 Noiembrie 2024, 15:40 Scor / rezultat 0 puncte

Evaluare


Mesaj compilare


Rezultat evaluare

Test Timp Mesaj evaluare Scor posibil Scor obținut
0 0 secunde Gresit 3 0
1 0 secunde Gresit 3 0
2 0 secunde Gresit 3 0
3 0 secunde Gresit 3 0
4 0 secunde Gresit 3 0
5 0 secunde Gresit 3 0
6 0 secunde Gresit 3 0
7 0 secunde Gresit 3 0
8 0 secunde Gresit 3 0
9 0 secunde Gresit 3 0
10 0 secunde Gresit 3 0
11 0 secunde Gresit 3 0
12 0 secunde Gresit 3 0
13 0 secunde Gresit 3 0
14 0 secunde Gresit 3 0
15 0 secunde Gresit 3 0
16 0 secunde Gresit 4 0
17 0 secunde Gresit 4 0
18 0 secunde Gresit 4 0
19 0 secunde Gresit 4 0
20 0 secunde Gresit 4 0
21 0 secunde Gresit 4 0
22 0 secunde Gresit 4 0
23 0 secunde Gresit 4 0
24 0 secunde Gresit 4 0
25 0 secunde Gresit 4 0
26 0 secunde Gresit 4 0
27 0 secunde Gresit 4 0
28 0 secunde Gresit 4 0
Punctaj total 0

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema LeMans face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.