#1676
Elmer
În antrenamentul său intens pentru prinderea lui Daffy Duck, celebrul vânător Elmer Fudd a început să vâneze rațe în orașul său preferat, Craiova. Se știe că există N
rațe reprezentate prin puncte în planul de coordonate xOy
, având coordonatele (x,y)
și M
ziduri sub forma unor segmente verticale având un capăt pe axa Ox
și o anumită înălţime fiecare.
Vânătorul Elmer dorește să împuște cât mai multe rațe. El poate fi poziționat în orice punct de abscisă număr natural nenul, pe axa Ox
. O rață poate fi ochită de vânător dacă zidul nu blochează glonțul vânătorului, adică segmentul imaginar delimitat de rață și de vânător nu se intersectează cu nici un zid.
Să se afle numărul maxim de rațe care pot fi ochite de vânătorul Elmer.
Problema | Elmer | Operații I/O |
elmer.in /elmer.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.3 secunde | Limita memorie |
Total: 32 MB
/
Stivă 8 MB
|
Id soluție | #53987228 | Utilizator | |
Fișier | elmer.cpp | Dimensiune | 2.25 KB |
Data încărcării | 16 Noiembrie 2024, 21:11 | Scor / rezultat | 100 puncte |
elmer.cpp: In function 'void solve(rata)': elmer.cpp:49:17: warning: unused variable 'j' [-Wunused-variable] int kon=0,i,j; ^ elmer.cpp: In function 'int main()': elmer.cpp:93:11: warning: unused variable 'j' [-Wunused-variable] int i,j,ratusca=0,maxim=-1; ^
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
2 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
3 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
4 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
5 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
6 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
7 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
8 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
9 | 0.008 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
10 | 0.008 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
11 | 0.008 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
12 | 0.02 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
13 | 0.02 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
14 | 0.024 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
15 | 0.036 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
16 | 0.008 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
17 | 0.012 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
18 | 0.06 secunde | OK. | 6 | 6 | ||
19 | 0.064 secunde | OK. | 6 | 6 | ||
20 | 0.08 secunde | OK. | 6 | 6 | ||
Punctaj total | 100 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema Elmer face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.