#2748
patrula3
Un domeniu pătrat (cu albastru), ca cel din figură trebuie apărat. Domeniul e împărțit în pătrățele. Latura domeniului este de n pătrățele, n≥7. Pe culoarele colorate patrulează 3 soldați, care încep patrularea din colțul stânga sus în același moment (poziția inițială). În exemplul de mai jos avem n=9.
Cei 3 soldați (garda) se vor schimba cu alți 3 soldați în momentul în care ajung în poziția inițială, simultan.
Soldații patrulează în sensul acelor de ceasornic fiecare cu aceeași viteză constantă, și fiecare pe culoarul său.
Să se scrie un program care determină numărul de circuite complete pentru fiecare soldat (un circuit complet este făcut de un soldat oarecare, pe același culoar până ajunge în poziția inițială), pentru schimbarea gărzii.
S1 patrulează pe culoarul galben, S2 pe gri, S3 pe roșu. Albastrul este cetatea care trebuie apărată.
Problema | patrula3 | Operații I/O | tastatură/ecran |
---|---|---|---|
Limita timp | 0.1 secunde | Limita memorie |
Total: 64 MB
/
Stivă 8 MB
|
Id soluție | #53975321 | Utilizator | |
Fișier | patrula3.cpp | Dimensiune | 525 B |
Data încărcării | 16 Noiembrie 2024, 14:10 | Scor / rezultat | 80 puncte |
patrula3.cpp: In function 'int main()': patrula3.cpp:6:29: warning: unused variable 'ccpS1' [-Wunused-variable] { int n, pS1, pS2, pS3,cpS1,ccpS1, cpS2, cpS3, c1,c2,c3, r, cmmmc1, cmmmc, ccmmmc1; ^
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 0 secunde | OK. | 20 | 20 | Exemplu | |
2 | 0 secunde | OK. | 20 | 20 | ||
3 | 0 secunde | OK. | 20 | 20 | ||
4 | 0 secunde | OK. | 20 | 20 | ||
5 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 20 | 0 | ||
Punctaj total | 80 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema patrula3 face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.