Detalii evaluare #53972865

Rezumat problemă

#2867 Norela

Adrian al III-lea este un prinț vrăjitor. De 4 noiembrie, ziua vrăjitoriei, acesta a vrut să o impresioneze pe Norela, fata visurilor lui. El are n cărți de joc, care inițial se află înșirate pe o masă cu fața în jos. Adrian are la dispoziție m magii, o magie fiind de forma: q a1 a2 …, aq. În timpul unei magii, se vor întoarce pe rând şi în ordine cărțile cu indicii a1 a2 …, aq. (numerele sunt distincte două câte două). Cartea va fi întoarsă indiferent dacă aceasta se află cu fața în sus sau cu fața în jos (dacă este cu fața în sus, se va întoarce cu fața în jos, iar dacă este cu fața în jos se va întoarce cu fața în sus), iar fiecare magie poate fi utilizată maxim o dată. Ajutați-l pe Adrian să o impresioneze pe Norela înaintea dușmanului său, Manea cel Sprâncenat! Aflați numărul minim de magii ce trebuie folosite, astfel încât la final toate cărțile să fie cu fața în sus. De asemenea, spuneți și care magii au fost folosite. În cazul în care există mai multe soluții, se va afișa cea minim lexicografică.

Detalii

Problema Norela Operații I/O norela.in/norela.out
Limita timp 0.6 secunde Limita memorie Total: 256 MB / Stivă 16 MB
Id soluție #53972865 Utilizator Beres Patrick (Beres_Patrick)
Fișier norela.cpp Dimensiune 1.45 KB
Data încărcării 16 Noiembrie 2024, 13:03 Scor / rezultat 0 puncte

Evaluare


Mesaj compilare

norela.cpp: In function 'int main()':
norela.cpp:72:9: warning: 'ans' may be used uninitialized in this function [-Wmaybe-uninitialized]
         if((1LL << i) & ans)

         ^

Rezultat evaluare

Test Timp Mesaj evaluare Scor posibil Scor obținut
1 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
2 0 secunde Raspuns gresit. 5 0
3 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
4 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
5 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
6 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
7 0 secunde Raspuns gresit. 6 0
8 0 secunde Raspuns gresit. 6 0
9 0 secunde Raspuns gresit. 6 0
10 0 secunde Raspuns gresit. 6 0
11 0 secunde Raspuns gresit. 6 0
12 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
13 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
14 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
15 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
16 0 secunde Raspuns gresit. 5 0
17 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
18 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
19 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
20 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
21 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
22 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
23 0 secunde Raspuns gresit. 5 0
Punctaj total 0

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema Norela face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.