#727
Joc1
Atunci când este plictisit, Costel inventează jocuri logice şi încearcă să le rezolve. Într-o zi Costel ia o tablă dreptunghiulară împărţită în M*N
pătrăţele identice, asemănătoare unei table de şah, şi aşează pe aceasta cuburi identice astfel încât, pe fiecare pătrat al tablei să se afle cel puţin un cub şi cel mult 10
cuburi suprapuse. Costel determină numărul minim de cuburi aşezate pe o poziţie a tablei, notat cu MIN
.
El defineşte noţiunea de mutare astfel: alege patru pătrăţele învecinate, care formează un pătrat compus din 2*2
pătrăţele şi ridică toate cuburile de pe aceste poziţii astfel ca, pe fiecare dintre cele patru pătrăţele, să existe un număr de cuburi egal cu MIN
. Efortul necesar efectuării mutării este egal cu MAX-MIN
, unde MAX
reprezintă numărul maxim de cuburi aflat pe unul dintre cele patru pătrăţele alese.
Scopul jocului este acela de a obţine acelaşi număr de cuburi, egal cu valoarea MIN
, pe fiecare pătrăţel de pe tablă, efectuând un şir de mutări ce necesită un efort total minim. Efortul total depus pentru rezolvarea jocului este egal suma eforturilor mutărilor efectuate.
Determinaţi valoarea efortului total minim depus pentru rezolvarea jocului.
Problema | Joc1 | Operații I/O |
joc1.in /joc1.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 1 secunde | Limita memorie |
Total: 32 MB
/
Stivă 8 MB
|
Id soluție | #53972813 | Utilizator | |
Fișier | joc1.c | Dimensiune | 2.00 KB |
Data încărcării | 16 Noiembrie 2024, 13:01 | Scor / rezultat | 10 puncte |
joc1.c: In function 'main': joc1.c:21:11: warning: ignoring return value of 'fscanf', declared with attribute warn_unused_result [-Wunused-result] fscanf(fin, "%d%d", &n, &m); ^ joc1.c:26:19: warning: ignoring return value of 'fscanf', declared with attribute warn_unused_result [-Wunused-result] fscanf(fin, "%d", &mr[l][c]); ^
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 0.008 secunde | Raspuns gresit. | 10 | 0 | ||
2 | 0.004 secunde | Raspuns gresit. | 10 | 0 | ||
3 | 0.004 secunde | Raspuns gresit. | 10 | 0 | ||
4 | 0.004 secunde | Raspuns gresit. | 10 | 0 | ||
5 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 10 | 0 | ||
6 | 0.04 secunde | Raspuns gresit. | 10 | 0 | ||
7 | 0.008 secunde | Raspuns gresit. | 10 | 0 | ||
8 | 0.04 secunde | Raspuns gresit. | 10 | 0 | ||
9 | 0.004 secunde | Raspuns gresit. | 10 | 0 | ||
10 | 0 secunde | OK. | 10 | 10 | ||
Punctaj total | 10 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema Joc1 face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.