Detalii evaluare #53972813

Rezumat problemă

#727 Joc1

Atunci când este plictisit, Costel inventează jocuri logice şi încearcă să le rezolve. Într-o zi Costel ia o tablă dreptunghiulară împărţită în M*N pătrăţele identice, asemănătoare unei table de şah, şi aşează pe aceasta cuburi identice astfel încât, pe fiecare pătrat al tablei să se afle cel puţin un cub şi cel mult 10 cuburi suprapuse. Costel determină numărul minim de cuburi aşezate pe o poziţie a tablei, notat cu MIN.

El defineşte noţiunea de mutare astfel: alege patru pătrăţele învecinate, care formează un pătrat compus din 2*2 pătrăţele şi ridică toate cuburile de pe aceste poziţii astfel ca, pe fiecare dintre cele patru pătrăţele, să existe un număr de cuburi egal cu MIN. Efortul necesar efectuării mutării este egal cu MAX-MIN, unde MAX reprezintă numărul maxim de cuburi aflat pe unul dintre cele patru pătrăţele alese.

Scopul jocului este acela de a obţine acelaşi număr de cuburi, egal cu valoarea MIN, pe fiecare pătrăţel de pe tablă, efectuând un şir de mutări ce necesită un efort total minim. Efortul total depus pentru rezolvarea jocului este egal suma eforturilor mutărilor efectuate.

Determinaţi valoarea efortului total minim depus pentru rezolvarea jocului.

Detalii

Problema Joc1 Operații I/O joc1.in/joc1.out
Limita timp 1 secunde Limita memorie Total: 32 MB / Stivă 8 MB
Id soluție #53972813 Utilizator boeriu horia (horiaboeriu)
Fișier joc1.c Dimensiune 2.00 KB
Data încărcării 16 Noiembrie 2024, 13:01 Scor / rezultat 10 puncte

Evaluare


Mesaj compilare

joc1.c: In function 'main':
joc1.c:21:11: warning: ignoring return value of 'fscanf', declared with attribute warn_unused_result [-Wunused-result]
     fscanf(fin, "%d%d", &n, &m);

           ^
joc1.c:26:19: warning: ignoring return value of 'fscanf', declared with attribute warn_unused_result [-Wunused-result]
             fscanf(fin, "%d", &mr[l][c]);

                   ^

Rezultat evaluare

Test Timp Mesaj evaluare Scor posibil Scor obținut
1 0.008 secunde Raspuns gresit. 10 0
2 0.004 secunde Raspuns gresit. 10 0
3 0.004 secunde Raspuns gresit. 10 0
4 0.004 secunde Raspuns gresit. 10 0
5 0 secunde Raspuns gresit. 10 0
6 0.04 secunde Raspuns gresit. 10 0
7 0.008 secunde Raspuns gresit. 10 0
8 0.04 secunde Raspuns gresit. 10 0
9 0.004 secunde Raspuns gresit. 10 0
10 0 secunde OK. 10 10
Punctaj total 10

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema Joc1 face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.