Detalii evaluare #53951052

Rezumat problemă

#1051 Bete1

Ana şi Bogdan au găsit la bunicul lor o cutie cu N beţe de aceeaşi lungime. După câteva minute de joacă urmează cearta. Bunicul le-a propus să rupă cele N beţe și apoi Ana să primească fragmentele din mâna stângă, iar Bogdan fragmentele din mâna dreaptă. Zis şi făcut. Copiii au luat fragmentele, le-au numerotat fiecare cu numere de la 1 la N, le-au măsurat şi acum îşi doresc să lipească fragmentele primite, dar mai au nevoie de câteva informaţii.

Cunoscând N numărul de beţe, a1, a2,…, aN lungimile fragmentelor primite de Ana şi b1, b2,…, bN lungimile fragmentelor primite de Bogdan, să se scrie un program care să determine:

a) lungimea iniţială a beţelor;
b) lungimea celui mai lung băţ care se poate obţine prin lipirea unui fragment aparţinând Anei cu un fragment care aparţine lui Bogdan;
c) numărul beţelor de lungime maximă care se pot obţine prin lipirea unui fragment aparţinând Anei cu un fragment care aparţine lui Bogdan.

Detalii

Problema Bete1 Operații I/O bete1.in/bete1.out
Limita timp 0.5 secunde Limita memorie Total: 2 MB / Stivă 1 MB
Id soluție #53951052 Utilizator Blendea Eric (EDB)
Fișier bete1.cpp Dimensiune 747 B
Data încărcării 15 Noiembrie 2024, 16:44 Scor / rezultat 100 puncte

Evaluare


Mesaj compilare

bete1.cpp: In function 'int main()':
bete1.cpp:7:32: warning: 'max1' may be used uninitialized in this function [-Wmaybe-uninitialized]
     int a[1001], b[1001], s=0, max1, max2, n, k=0;

                                ^
bete1.cpp:7:38: warning: 'max2' may be used uninitialized in this function [-Wmaybe-uninitialized]
     int a[1001], b[1001], s=0, max1, max2, n, k=0;

                                      ^

Rezultat evaluare

Test Timp Mesaj evaluare Scor posibil Scor obținut
1 0 secunde Corect ! 10 10
2 0 secunde Corect ! 10 10
3 0 secunde Corect ! 10 10
4 0 secunde Corect ! 10 10
5 0 secunde Corect ! 10 10
6 0 secunde Corect ! 10 10
7 0 secunde Corect ! 10 10
8 0 secunde Corect ! 10 10
9 0 secunde Corect ! 10 10
10 0 secunde Corect ! 10 10
Punctaj total 100

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema Bete1 face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.