#1137
Cuart
Gina şi Mihai joacă împreună jocul Cuart. Ei au la dispoziție un șir de 2*N
cartonașe ce conțin numere naturale. Primele N
cartonașe, de la stânga la dreapta, sunt ale Ginei, iar următoarele N
ale lui Mihai. Gina traversează șirul, de la stânga la dreapta și scrie pe o foaie de hârtie, pe primul rând, un șir de numere obținut din numerele de pe cartonașele sale, din care a șters toate cifrele pare. La fel procedează Mihai care scrie pe foaia sa de hârtie, pe primul rând, șirul de numere obținut din numerele de pe cartonașele sale, din care a șters toate cifrele impare. Dacă dintr-un număr s-au șters toate cifrele, sau au rămas doar cifre egale cu 0
, atunci numărul este ignorat, deci pe hârtie nu se scrie nimic.
Fiecare copil, notează pe hârtia sa, pe al doilea rând, un alt șir de numere obținut astfel: pentru fiecare număr X
scris pe primul rând, copilul va scrie cel mai mare număr natural K
cu proprietatea că 1+5+9+13+...+ K ≤ X
. În jocul copiilor, numărul X
se numește cuarț dacă 1+5+9+13+...+K = X
.
În exemplul de mai sus, Gina nu a scris niciun număr cuarț pe primul rând, iar Mihai a scris unul singur (6=1+5
).
Regulile de câștig ale jocului sunt următoarele:
Scrieţi un program care să citească numărul N
reprezentând numărul de cartonașe ale unui copil şi cele 2*N
numere de pe cartonașe, în ordine de la stânga la dreapta și care să determine:
1) Cel mai mare număr de pe cele 2*N
catonașe, pentru care nu s-a scris niciun număr pe primul rând (a fost omis), nici pe hârtia Ginei, nici pe hârtia lui Mihai; dacă nu a fost omis niciun număr, se va scrie 0
;
2) Câștigătorul jocului și afișează numărul 1
dacă a câștigat Gina, 2
pentru Mihai sau 0
în caz de egalitate.
3) Valoarea de câștig a jocului, sau 0
, în caz de egalitate.
Problema | Cuart | Operații I/O |
cuart.in /cuart.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 1 secunde | Limita memorie |
Total: 2 MB
/
Stivă 2 MB
|
Id soluție | #53947630 | Utilizator | |
Fișier | cuart.cpp | Dimensiune | 1.57 KB |
Data încărcării | 15 Noiembrie 2024, 14:49 | Scor / rezultat | 0 puncte |
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
0 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
1 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
2 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
3 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
4 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
5 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
6 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
7 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
8 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
9 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
10 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
11 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
12 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
13 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
14 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
15 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
16 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
17 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
18 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
19 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
Punctaj total | 0 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema Cuart face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.