Detalii evaluare #53907450

Rezumat problemă

Un număr se numește palindrom dacă prima lui cifră este egală cu ultima, a doua cu penultima și așa mai departe. De exemplu numerele 1221, 505 și 7 sunt palindromuri, în vreme ce 500, 1410 și 2424 nu sunt palindromuri.

Similar, un număr se numește aproape palindrom dacă are aceleași perechi de cifre identice ca un palindrom, mai puțin o pereche în care cifrele diferă. De exemplu numerele 500, 1411, 2444, 1220, 53625, 14 și 4014 sunt numere aproape palindromuri, în vreme ce 1221, 1410, 6, 505, 22 și 512125 nu sunt numere aproape palindromuri deoarece fie sunt palindromuri, fie au prea multe perechi de cifre diferite.

Mai definim palindromul asociat al unui număr x ca fiind cel mai mic număr palindrom p strict mai mare decât x (p>x). De exemplu palindromul asociat al lui 5442 este 5445, palindromul asociat al lui 2445 este 2552, al lui 545 este 555, al lui 39995 este 40004, al lui 500 este 505, iar al lui 512125 este 512215.

Scrieţi un program care citind un număr natural nenul n și apoi un șir de n numere naturale determină:

1. câte dintre cele n numere sunt palindrom
2. câte dintre cele n numere sunt aproape palindrom
3. palindromurile asociate pentru cele n numere citite.

Detalii

Problema Palindrom2 Operații I/O palindrom2.in/palindrom2.out
Limita timp 0.5 secunde Limita memorie Total: 32 MB / Stivă 8 MB
Id soluție #53907450 Utilizator Mateiș David Andrei (Stonks)
Fișier palindrom2.cpp Dimensiune 2.82 KB
Data încărcării 14 Noiembrie 2024, 13:48 Scor / rezultat 50 puncte

Evaluare


Mesaj compilare

palindrom2.cpp: In function 'int urm_palindrom(int)':
palindrom2.cpp:65:9: warning: unused variable 'initial' [-Wunused-variable]
     int initial = n;

         ^

Rezultat evaluare

Test Timp Mesaj evaluare Scor posibil Scor obținut
0 0 secunde OK. 2 2
1 0 secunde OK. 2 2
2 0 secunde OK. 2 2
3 0 secunde OK. 2 2
4 0 secunde OK. 2 2
5 0 secunde OK. 2 2
6 0 secunde OK. 2 2
7 0.004 secunde OK. 2 2
8 0.004 secunde OK. 2 2
9 0.004 secunde OK. 2 2
10 0 secunde OK. 3 3
11 0 secunde OK. 3 3
12 0 secunde OK. 3 3
13 0 secunde OK. 3 3
14 0 secunde OK. 3 3
15 0 secunde OK. 3 3
16 0 secunde OK. 3 3
17 0.004 secunde OK. 3 3
18 0.004 secunde OK. 3 3
19 0.004 secunde OK. 3 3
20 0 secunde Raspuns gresit. 5 0
21 0 secunde Raspuns gresit. 5 0
22 0 secunde Raspuns gresit. 5 0
23 0 secunde Raspuns gresit. 5 0
24 0 secunde Raspuns gresit. 5 0
25 0 secunde Raspuns gresit. 5 0
26 0 secunde Raspuns gresit. 5 0
27 0.004 secunde Raspuns gresit. 5 0
28 0.004 secunde Raspuns gresit. 5 0
29 0.004 secunde Raspuns gresit. 5 0
Punctaj total 50

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema Palindrom2 face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.