Detalii evaluare #53898340

Rezumat problemă

Se dau n numere naturale. Să se determine cel mai mare număr perfect mai mic sau egal cu 8128 care poate fi scris ca produs al unora dintre numerele date. Un număr natural este perfect dacă dublul său este egal cu suma divizorilor săi.

Detalii

Problema perfect1 Operații I/O perfect1.in/perfect1.out
Limita timp 0.1 secunde Limita memorie Total: 64 MB / Stivă 8 MB
Id soluție #53898340 Utilizator Ursulica Bianca (Ursulica)
Fișier perfect1.cpp Dimensiune 469 B
Data încărcării 14 Noiembrie 2024, 10:57 Scor / rezultat 0 puncte

Evaluare


Mesaj compilare

perfect1.cpp: In function 'int main()':
perfect1.cpp:6:11: warning: unused variable 'x' [-Wunused-variable]
     int n,x,v[101],f[101],dvz[8128],i,j,c=1,pmax=-1,max;

           ^
perfect1.cpp:6:27: warning: unused variable 'dvz' [-Wunused-variable]
     int n,x,v[101],f[101],dvz[8128],i,j,c=1,pmax=-1,max;

                           ^
perfect1.cpp:6:39: warning: unused variable 'j' [-Wunused-variable]
     int n,x,v[101],f[101],dvz[8128],i,j,c=1,pmax=-1,max;

                                       ^
perfect1.cpp:6:41: warning: unused variable 'c' [-Wunused-variable]
     int n,x,v[101],f[101],dvz[8128],i,j,c=1,pmax=-1,max;

                                         ^
perfect1.cpp:6:53: warning: unused variable 'max' [-Wunused-variable]
     int n,x,v[101],f[101],dvz[8128],i,j,c=1,pmax=-1,max;

                                                     ^

Rezultat evaluare

Test Timp Mesaj evaluare Scor posibil Scor obținut
1 0 secunde Raspuns gresit. 3 0 Exemplu
2 0 secunde Raspuns gresit. 3 0 Exemplu
3 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
4 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
5 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
6 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
7 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
8 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
9 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
10 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
11 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
12 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
13 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
14 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
15 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
16 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
17 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
18 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
19 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
20 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
21 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
22 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
23 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
24 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
25 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
26 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
27 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
28 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
29 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
30 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
31 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
32 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
33 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
34 0 secunde Raspuns gresit. 1 0
Punctaj total 0

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema perfect1 face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.