#4087
vecine
Se dă un șir de n
cifre c
1
, c
2
, …, c
n
, adică 0 ≤ c
i
≤ 9
. Dintr-un șir de cifre se poate obține un șir de 1 ≤ m ≤ n
numere a
1
, a
2
, …, a
m
. Cunoscându-se șirul de cifre inițial, să se obțină următoarele rezultate:
- Presupunând că nu se face nici o lipire de cifre, fiecare cifră devenind un număr în șir, adică a
i
= c
1
, să se determine câte perechi de numere vecine consecutive există în șir;
- Să se determine o modalitate de lipire a cifrelor astfel încât să se obțină cele mai mari două numere vecine consecutive și să se afișeze primul dintre aceste numere.
OJI 2022, Clasa a VI-a
Problema | vecine | Operații I/O |
vecine.in /vecine.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.5 secunde | Limita memorie |
Total: 128 MB
/
Stivă 64 MB
|
Id soluție | #53888648 | Utilizator | |
Fișier | vecine.cpp | Dimensiune | 997 B |
Data încărcării | 14 Noiembrie 2024, 08:27 | Scor / rezultat | 30 puncte |
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
0 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
1 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
2 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
3 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
4 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
5 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
6 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
7 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
8 | 0.004 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
9 | 0.004 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
10 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
11 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
12 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
13 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
14 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
15 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
16 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
17 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
18 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
19 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
20 | 0.004 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
21 | 0.004 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
22 | 0.004 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
23 | 0.004 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
24 | 0.008 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
25 | 0.004 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
26 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
27 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
Punctaj total | 30 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema vecine face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.