#3107
margi
În Săptămâna Altfel – Să știi mai multe, să fi mai bun, elevii A și B se joacă un joc altfel, joc numit margi. Cei doi au la dispoziție o matrice pătratică binară de dimensiune 2
n
.
Scopul jocului este obținerea sumei maxim posibile prin adunarea punctajelor celor doi jucători. Dacă există mai multe posibilități de obținere a acestei sume, fiecare jucător va alege matricele cu număr de ordine mai mic.
Pentru un n
număr natural dat și o matrice binară de dimensiunea 2
n
, se cere să se determine punctajul maxim obținut de cei doi jucători. Se cere și determinarea unei strategii de alegere a matricelor la fiecare pas care să ducă la obținerea punctajului maxim.
Problema | margi | Operații I/O |
margi.in /margi.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.2 secunde | Limita memorie |
Total: 128 MB
/
Stivă 8 MB
|
Id soluție | #53883076 | Utilizator | |
Fișier | margi.cpp | Dimensiune | 1.16 KB |
Data încărcării | 13 Noiembrie 2024, 21:47 | Scor / rezultat | 0 puncte |
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
0 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
1 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
2 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
3 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
4 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
5 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
6 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
7 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
8 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
9 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
10 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
11 | 0.04 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
12 | 0.04 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
13 | 0.04 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
14 | 0.008 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
15 | 0.04 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
16 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
17 | 0.04 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
18 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
19 | 0.04 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
Punctaj total | 0 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema margi face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.