#2553
Josephus
Josephus și prietenii lui s-au gândit la un joc. Ei se așează într-un cerc și își scriu pe rând pe frunte câte un număr, reprezentând indicativul fiecăruia (1
, 2
, …, n
). Toți au la îndemână un marker roșu. Jocul începe de la jucătorul cu numărul 1
, care îl va marca cu un X
pe cel aflat imediat în stânga sa și care nu a fost deja marcat, apoi următorul nemarcat îi va trece un X
pe frunte celui din stânga sa și tot așa, până când va rămâne o singură persoană nemarcată, aceasta fiind considerată câștigătoare.
Problema | Josephus | Operații I/O | tastatură/ecran |
---|---|---|---|
Limita timp | 0 secunde | Limita memorie |
Total: 0.1 MB
/
Stivă 0.1 MB
|
Id soluție | #53878394 | Utilizator | |
Fișier | josephus.cpp | Dimensiune | 515 B |
Data încărcării | 13 Noiembrie 2024, 19:51 | Scor / rezultat | 48 puncte |
josephus.cpp: In function 'int main()': josephus.cpp:5:30: warning: variable 'k' set but not used [-Wunused-but-set-variable] unsigned long long int n,k=1,poz,cnt=0,cop; ^ josephus.cpp:32:12: warning: 'poz' may be used uninitialized in this function [-Wmaybe-uninitialized] cop-=(1<<poz); ^
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
0 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | Exemplu | |
1 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
2 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
3 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
4 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
5 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
6 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
7 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
8 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
9 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
10 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
11 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
12 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
13 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
14 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
15 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
16 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
17 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
18 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
19 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
20 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
21 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
22 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
23 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
24 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
25 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
26 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
27 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
28 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
29 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
30 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
31 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
32 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 6 | 0 | ||
33 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 6 | 0 | ||
34 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 6 | 0 | ||
35 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 6 | 0 | ||
36 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 6 | 0 | ||
37 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 6 | 0 | ||
Punctaj total | 48 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema Josephus face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.