Detalii evaluare #53878246

Rezumat problemă

#2371 Biliard

Avem la dispoziție o masa de biliard dreptunghiulara. O bila pornește din colțul stânga jos al dreptunghiului sub un unghi de 45 grade față de latura de jos a dreptunghiului și lovește latura de sus sau latura din dreapta. Aici ricoșează (pornește spre o altă latură tot sub un unghi de 45 grade față de latura de care s-a lovit). Își continuă drumul până când ajunge într-un colț al dreptunghiului.

Scrieți un program care calculează de câte ori (nrSchimb) mingea își schimbă direcția de mers până când se oprește într-un colț. Punctul de pornire nu se numără.

Detalii

Problema Biliard Operații I/O tastatură/ecran
Limita timp 0 secunde Limita memorie Total: 0.1 MB / Stivă 0 MB
Id soluție #53878246 Utilizator Marica Constantin (gabrieljiduc)
Fișier biliard.cpp Dimensiune 795 B
Data încărcării 13 Noiembrie 2024, 19:48 Scor / rezultat 100 puncte

Evaluare


Mesaj compilare

biliard.cpp: In function 'int main()':
biliard.cpp:39:16: warning: suggest parentheses around '&&' within '||' [-Wparentheses]
         if(x==0&&y==0||x==0&&y==l||x==L&&y==0||x==L&&y==l)

                ^
biliard.cpp:39:40: warning: suggest parentheses around '&&' within '||' [-Wparentheses]
         if(x==0&&y==0||x==0&&y==l||x==L&&y==0||x==L&&y==l)

                                        ^
biliard.cpp:39:52: warning: suggest parentheses around '&&' within '||' [-Wparentheses]
         if(x==0&&y==0||x==0&&y==l||x==L&&y==0||x==L&&y==l)

                                                    ^
biliard.cpp:7:43: warning: unused variable 'dx' [-Wunused-variable]
     int L,l,lt,x=0,y=0,dh=1,dv=1,c=0,ok=0,dx,dy,ld,px,py;

                                           ^
biliard.cpp:7:46: warning: unused variable 'dy' [-Wunused-variable]
     int L,l,lt,x=0,y=0,dh=1,dv=1,c=0,ok=0,dx,dy,ld,px,py;

                                              ^
biliard.cpp:7:49: warning: unused variable 'ld' [-Wunused-variable]
     int L,l,lt,x=0,y=0,dh=1,dv=1,c=0,ok=0,dx,dy,ld,px,py;

                                                 ^

Rezultat evaluare

Test Timp Mesaj evaluare Scor posibil Scor obținut
1 0 secunde Corect ! 20 20
2 0 secunde Corect ! 20 20
3 0 secunde Corect ! 20 20
4 0 secunde Corect ! 20 20
5 0 secunde Corect ! 20 20
Punctaj total 100

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema Biliard face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.