#3720
Aproape
Se dă un număr N
în baza 10
. Un număr M
se numește aproape de N
dacă îndeplinește următoarele trei condiții:
N
.10
diferă față de cea a lui N
în exact o poziție. Altfel spus, nu mai mult, nici mai puțin, o singură cifră diferă.1
mai mică, fie cu 1
mai mare decât cifra corespunzătoare din N
.Cunoscând numărul N
, să se scrie un program care determină:
N
.N
.OJI 2021, clasa a IX-a
Problema | Aproape | Operații I/O |
aproape.in /aproape.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.1 secunde | Limita memorie |
Total: 32 MB
/
Stivă 8 MB
|
Id soluție | #53794104 | Utilizator | |
Fișier | aproape.cpp | Dimensiune | 3.49 KB |
Data încărcării | 11 Noiembrie 2024, 21:53 | Scor / rezultat | 65 puncte |
aproape.cpp: In function 'int main()': aproape.cpp:62:19: warning: variable 'l' set but not used [-Wunused-but-set-variable] long long l, rest = 0, sumTOT = 0, prieteni = 0, dusmani= 0; ^ aproape.cpp:62:58: warning: unused variable 'dusmani' [-Wunused-variable] long long l, rest = 0, sumTOT = 0, prieteni = 0, dusmani= 0; ^ aproape.cpp:43:9: warning: unused variable 'cifre' [-Wunused-variable] int cifre[9] = {}; ^
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
0 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
1 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
2 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
3 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
4 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
5 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
6 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
7 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
8 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
9 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
10 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
11 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
12 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
13 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
14 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
15 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
16 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
17 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
18 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
19 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
20 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
21 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
22 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
23 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
24 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
25 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
26 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
27 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
28 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
29 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
30 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
31 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
32 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
33 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
34 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
35 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
Punctaj total | 65 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema Aproape face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.