#4676
Elicopter
Adrian și-a luat un elicopter. Evident, un elicopter de jucărie. Adrian se joacă cu elicopterul său pe o suprafață reprezentată de o matrice de n×m
, unde se află turnuri. Fiecare turn se află în celula reprezentată de indicii i
și j
, având înălțimea h[i][j]
. În jocul său, Adrian dorește să piloteze elicopterul său. Inițial, elicopterul este ridicat în aer la o anumită înălțime, și poziționat într-o celulă aflată pe prima coloană. Pe parcursul jocului, elicopterul este menținut la înălțimea inițială. La fiecare pas, elicopterul se poate muta în una din celulele învecinate pe linie sau pe coloană, în stânga, dreapta, sus sau jos, doar dacă înălțimea turnului nu este mai mare decât înălțimea la care se află elicopterul. Jocul se termină când elicopterul ajunge într-o celulă aflată pe ultima coloană.
Să se determine cea mai mică valoare a înălțimii la care trebuie ridicat elicopterul, astfel încât acesta să poată ajunge pe o celulă aflată pe ultima coloană.
Concursul Interjudeţean de Matematică şi Informatică Sever Aurel Groze, 2024
Problema | Elicopter | Operații I/O |
elicopter.in /elicopter.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.4 secunde | Limita memorie |
Total: 64 MB
/
Stivă 8 MB
|
Id soluție | #53773712 | Utilizator | |
Fișier | elicopter.cpp | Dimensiune | 2 B |
Data încărcării | 11 Noiembrie 2024, 13:48 | Scor / rezultat | Eroare de compilare |
elicopter.cpp:1:1: error: 'ta' does not name a type ta ^
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema Elicopter face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.