#1650
AcelasiNumar
C++
Se dă un număr întreg n
și alte k
numere întregi. Să se afle dacă, adunând toate cele k
numere la n
se obține o valoare egală cu valoarea inițială a lui n
.
Problema | AcelasiNumar | Operații I/O | tastatură/ecran |
---|---|---|---|
Limita timp | 0.1 secunde | Limita memorie |
Total: 64 MB
/
Stivă 8 MB
|
Id soluție | #53711317 | Utilizator | |
Fișier | acelasinumar.cpp | Dimensiune | 301 B |
Data încărcării | 09 Noiembrie 2024, 11:55 | Scor / rezultat | 100 puncte |
acelasinumar.cpp: In function 'int main()': acelasinumar.cpp:6:8: warning: unused variable 'x' [-Wunused-variable] int x,t,y=0,i,n,k,r,a,b=-1,s=0,j,m=0,nrtriunghiular=1,ok=0; ^ acelasinumar.cpp:6:10: warning: unused variable 't' [-Wunused-variable] int x,t,y=0,i,n,k,r,a,b=-1,s=0,j,m=0,nrtriunghiular=1,ok=0; ^ acelasinumar.cpp:6:12: warning: unused variable 'y' [-Wunused-variable] int x,t,y=0,i,n,k,r,a,b=-1,s=0,j,m=0,nrtriunghiular=1,ok=0; ^ acelasinumar.cpp:6:22: warning: unused variable 'r' [-Wunused-variable] int x,t,y=0,i,n,k,r,a,b=-1,s=0,j,m=0,nrtriunghiular=1,ok=0; ^ acelasinumar.cpp:6:26: warning: unused variable 'b' [-Wunused-variable] int x,t,y=0,i,n,k,r,a,b=-1,s=0,j,m=0,nrtriunghiular=1,ok=0; ^ acelasinumar.cpp:6:35: warning: unused variable 'j' [-Wunused-variable] int x,t,y=0,i,n,k,r,a,b=-1,s=0,j,m=0,nrtriunghiular=1,ok=0; ^ acelasinumar.cpp:6:37: warning: unused variable 'm' [-Wunused-variable] int x,t,y=0,i,n,k,r,a,b=-1,s=0,j,m=0,nrtriunghiular=1,ok=0; ^ acelasinumar.cpp:6:41: warning: unused variable 'nrtriunghiular' [-Wunused-variable] int x,t,y=0,i,n,k,r,a,b=-1,s=0,j,m=0,nrtriunghiular=1,ok=0; ^ acelasinumar.cpp:6:58: warning: unused variable 'ok' [-Wunused-variable] int x,t,y=0,i,n,k,r,a,b=-1,s=0,j,m=0,nrtriunghiular=1,ok=0; ^
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 0 secunde | OK. | 15 | 15 | Exemplu | |
2 | 0 secunde | OK. | 15 | 15 | ||
3 | 0 secunde | OK. | 15 | 15 | ||
4 | 0 secunde | OK. | 15 | 15 | ||
5 | 0 secunde | OK. | 20 | 20 | ||
6 | 0 secunde | OK. | 20 | 20 | ||
Punctaj total | 100 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema AcelasiNumar face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.