#1126
Betisoare
Se presupune că unele dintre primele instrumente de calcul au fost beţişoarele de socotit. În problema noastră vom considera un număr ca fiind o succesiune de unul sau mai multe beţişoare, un beţişor fiind reprezentat de litera I
. Într-o expresie, între oricare două numere există semnul +
sau semnul *
.
Exemple de numere
I III IIIIIIIIIII
Exemple de expresii
III II*III I+I*III+IIIIIII
Scrieţi un program care evaluează astfel de expresii.
ONI GIM 2014, Clasa a VI-a
Problema | Betisoare | Operații I/O |
betisoare.in /betisoare.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 1 secunde | Limita memorie |
Total: 2 MB
/
Stivă 1 MB
|
Id soluție | #53706411 | Utilizator | |
Fișier | betisoare.cpp | Dimensiune | 3.53 KB |
Data încărcării | 09 Noiembrie 2024, 10:13 | Scor / rezultat | 0 puncte |
betisoare.cpp: In function 'int main()': betisoare.cpp:98:38: warning: comparison between signed and unsigned integer expressions [-Wsign-compare] for (int j = 0; j < s.length(); ) ^ betisoare.cpp:101:33: warning: comparison between signed and unsigned integer expressions [-Wsign-compare] while (j < s.length() && s[j] != '+' && s[j] != '*' && s[j] == 'I') ^ betisoare.cpp:106:45: warning: comparison between signed and unsigned integer expressions [-Wsign-compare] if (s[j] == '+' && j < s.length()) ^ betisoare.cpp:110:37: warning: comparison between signed and unsigned integer expressions [-Wsign-compare] while (j < s.length() && s[j] != '+' && s[j] != '*' && s[j] == 'I') ^ betisoare.cpp:117:50: warning: comparison between signed and unsigned integer expressions [-Wsign-compare] else if (s[j] == '*' && j < s.length()) ^ betisoare.cpp:121:37: warning: comparison between signed and unsigned integer expressions [-Wsign-compare] while (j < s.length() && s[j] != '+' && s[j] != '*' && s[j] == 'I') ^
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 7 | 0 | ||
2 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
3 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
4 | 0.004 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
5 | 0.004 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
6 | 0.004 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
7 | 0.004 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
8 | 0.048 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
9 | 0.004 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
10 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
11 | 0.004 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
12 | 0.004 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
13 | 0.048 secunde | Raspuns gresit. | 6 | 0 | ||
14 | 0.056 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
15 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 7 | 0 | ||
16 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 7 | 0 | ||
17 | 0.008 secunde | Raspuns gresit. | 10 | 0 | ||
18 | 0.004 secunde | Raspuns gresit. | 7 | 0 | ||
19 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 7 | 0 | ||
20 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 7 | 0 | ||
Punctaj total | 0 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema Betisoare face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.