Detalii evaluare #53698230

Rezumat problemă

Jocul pe care îl joaca Robo atunci când se plictisește este un joc inteligent pentru roboței. Pe ecranul tabletei lui roboțești, sunt N căsuțe de formă pătrată, cu latura egală cu 1. Căsuțele sunt așezate pe un rând, una lângă alta, fiind etichetate, în această ordine, cu numere de la 1 la N. Fiecare căsuță conține câte un număr natural, identificatorul câte unuia dintre prietenii săi, roboței, ca și el. Identificatorii se pot repeta.

Robo poate interschimba conținutul a două căsuțe, numai dacă distanța dintre centrele acestora pe orizontală este egală cu distanța dintre brațele sale; distanța, pe orizontală, dintre centrele a două căsuțe etichetate cu i, respectiv cu j, este j-i (1≤i<j≤N).

El își poate fixa în orice moment distanța dintre brațe la 1 sau își poate dubla distanța curentă dintre brațe, de oricâte ori este necesar, fără a depăși valoarea N-1. Astfel, distanța dintre brațele sale poate fi 1, apoi, prin dublare, 2, apoi, prin dublare 4, apoi, prin dublare 8 etc. La începutul jocului, distanța dintre brațele lui Robo este 1. De fiecare dată când consideră convenabilă distanța dintre brațe, realizează o interschimbare.

Se cere ca Robo să așeze identificatorii în căsuțe în ordine crescătoare, prin maximum 12500 interschimbări de tipul celei precizate mai sus.

Detalii

Problema sort2dist Operații I/O sort2dist.in/sort2dist.out
Limita timp 0.4 secunde Limita memorie Total: 8 MB / Stivă 8 MB
Id soluție #53698230 Utilizator Paunescu Stefan Vlad (Paunescu_Stefan_Vlad)
Fișier sort2dist.c Dimensiune 1.38 KB
Data încărcării 08 Noiembrie 2024, 19:53 Scor / rezultat 3 puncte

Evaluare


Mesaj compilare

sort2dist.c: In function 'main':
sort2dist.c:33:11: warning: ignoring return value of 'fscanf', declared with attribute warn_unused_result [-Wunused-result]
     fscanf(fin,"%d ",&n);

           ^

Rezultat evaluare

Test Timp Mesaj evaluare Scor posibil Scor obținut
0 0 secunde Corect! 3 3
1 0 secunde Mutare cu distanta incorecta! 3 0
2 0 secunde Mutare cu distanta incorecta! 3 0
3 0 secunde Mutare cu distanta incorecta! 3 0
4 0 secunde Mutare cu distanta incorecta! 3 0
5 0 secunde Mutare cu distanta incorecta! 3 0
6 0 secunde Mutare cu distanta incorecta! 3 0
7 0 secunde Mutare cu distanta incorecta! 4 0
8 0 secunde Mutare cu distanta incorecta! 4 0
9 0 secunde Mutare cu distanta incorecta! 4 0
10 0 secunde Mutare cu distanta incorecta! 4 0
11 0 secunde Mutare cu distanta incorecta! 4 0
12 0 secunde Mutare cu distanta incorecta! 4 0
13 0 secunde Mutare cu distanta incorecta! 4 0
14 0 secunde Mutare cu distanta incorecta! 4 0
15 0 secunde Mutare cu distanta incorecta! 4 0
16 0 secunde Mutare cu distanta incorecta! 4 0
17 0 secunde Mutare cu distanta incorecta! 4 0
18 0.004 secunde Mutare cu distanta incorecta! 5 0
19 0.004 secunde Mutare cu distanta incorecta! 5 0
20 0.004 secunde Mutare cu distanta incorecta! 5 0
21 0.004 secunde Mutare cu distanta incorecta! 5 0
22 0.004 secunde Mutare cu distanta incorecta! 5 0
23 0.004 secunde Mutare cu distanta incorecta! 5 0
24 0.008 secunde Mutare cu distanta incorecta! 5 0
Punctaj total 3

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema sort2dist face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.