Detalii evaluare #53633657

Rezumat problemă

Cercetătorii au descoperit că activitatea miriapodelor este stimulată de culoarea galben și de aceea o furnică este supusă unui experiment. Pe marginea mesei pe care se realizează experimentul s-au lipit una lângă alta, N foi dreptunghiulare, de culoare galbenă, numerotate în ordine, de la stânga la dreapta, de la 1 la N. Furnica se află pe masă, în fața primei foi și urmează un traseu deplasându-se doar pe laturile libere ale foilor (care nu sunt lipite de alte foi sau de masă), pe verticală sau orizontală, (așa cum indică săgețile din imaginea de mai jos), ajungând din nou pe masă. Știind că în urcare furnica parcurge un centimetru în 5 secunde, în coborâre parcurge un centimetru în 2 secunde, iar dacă se deplasează pe orizontală parcurge un centimetru în 3 secunde, ajutați-i pe cercetători să obțină unele date.

Scrieţi un program care să rezolve următoarele cerințe:

  1. determină timpul (exprimat în secunde) necesar furnicii pentru a parcurge tot traseul menționat;
  2. determină lungimea maximă (exprimată în centimetri) a unei porțiuni de traseu în care furnica NU coboară
    deloc;
  3. determină ce număr de ordine are foaia pe care se află furnica după T secunde.

Detalii

Problema Furnica1 Operații I/O furnica.in/furnica.out
Limita timp 0.1 secunde Limita memorie Total: 16 MB / Stivă 8 MB
Id soluție #53633657 Utilizator HAIMANA ROBERT (Eusuntinformaticianeficient)
Fișier furnica1.cpp Dimensiune 3.03 KB
Data încărcării 06 Noiembrie 2024, 22:30 Scor / rezultat 44 puncte

Evaluare


Mesaj compilare


Rezultat evaluare

Test Timp Mesaj evaluare Scor posibil Scor obținut
0 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
1 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
2 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
3 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
4 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
5 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
6 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
7 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
8 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
9 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
10 0 secunde OK. 3 3
11 0 secunde OK. 3 3
12 0 secunde OK. 3 3
13 0 secunde OK. 3 3
14 0 secunde OK. 3 3
15 0 secunde OK. 3 3
16 0 secunde OK. 3 3
17 0 secunde OK. 3 3
18 0 secunde OK. 3 3
19 0 secunde OK. 2 2
20 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
21 0 secunde Raspuns gresit. 1 0
22 0 secunde Raspuns gresit. 1 0
23 0 secunde OK. 1 1
24 0 secunde OK. 1 1
25 0 secunde Raspuns gresit. 1 0
26 0 secunde OK. 1 1
27 0 secunde Raspuns gresit. 1 0
28 0 secunde Raspuns gresit. 1 0
29 0 secunde OK. 1 1
30 0 secunde OK. 2 2
31 0 secunde OK. 2 2
32 0 secunde OK. 2 2
33 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
34 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
35 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
36 0 secunde OK. 2 2
37 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
38 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
39 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
40 0 secunde Raspuns gresit. 3 0 Exemplu
41 0 secunde OK. 3 3 Exemplu
42 0 secunde Raspuns gresit. 4 0 Exemplu
Punctaj total 44

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema Furnica1 face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.