#2445
turnuri1
Într-un laborator cibernetic se fac experimente cu roboţi. Pe o bandă de lucru se află aşezate unul lângă altul, N
cuburi galbene şi albastre, numeroate în ordine cu valori de la 1
la N
. Pentru fiecare cub se cunoaşte latura acestuia, exprimată în centimetri, şi culoarea, codificată prin simbolul g
(pentru galben) sau a
(pentru albastru). Un robot inteligent este programat să construiască turnuri prin aşezarea cuburilor unul peste altul. El se află în faţa benzii de lucru, analizează fiecare cub în ordine, de la primul la ultimul, şi procedează astfel :
K
peste cubul numerotat cu K-1
doar dacă el are culoarea diferită şi latura mai mică decât cubul K-1
. Această operaţie se efectuează în cazul în care cubul K-1
se află deja într-un turn constuit anterior sau dacă el a rămas în poziția inițială. În cazul în care cubul K
nu poate fi aşezat peste cubul K-1
, el rămâne la locul lui.Ştiind că un turn poate fi format din cel puţin un cub, scrieţi un program care să determine:
1. numărul final T
al turnurilor de pe bandă şi H
, înălţimea celui mai înalt turn care se poate forma, exprimată în centimetri;
2. cel mai mare număr de cuburi Nmax
ce pot forma un turn, dacă cele N
cuburi ar putea fi rearanjate inițial pe bandă, unul lângă altul.
OJI 2018
Problema | turnuri1 | Operații I/O |
turnuri1.in /turnuri1.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 1 secunde | Limita memorie |
Total: 16 MB
/
Stivă 8 MB
|
Id soluție | #53626811 | Utilizator | |
Fișier | turnuri1.cpp | Dimensiune | 1.04 KB |
Data încărcării | 06 Noiembrie 2024, 19:29 | Scor / rezultat | 70 puncte |
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
0 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
1 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
2 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
3 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
4 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
5 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
6 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
7 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
8 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
9 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
10 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
11 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
12 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
13 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
14 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
15 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
16 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
17 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
18 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
19 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
20 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
21 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
22 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
23 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
24 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
25 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
26 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
27 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
28 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
29 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
30 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
31 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
32 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
33 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | Exemplu | |
34 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | Exemplu | |
Punctaj total | 70 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema turnuri1 face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.