#1611
Palindrom2
Un număr se numește palindrom dacă prima lui cifră este egală cu ultima, a doua cu penultima și așa mai departe. De exemplu numerele 1221
, 505
și 7
sunt palindromuri, în vreme ce 500
, 1410
și 2424
nu sunt palindromuri.
Similar, un număr se numește aproape palindrom dacă are aceleași perechi de cifre identice ca un palindrom, mai puțin o pereche în care cifrele diferă. De exemplu numerele 500
, 1411
, 2444
, 1220
, 53625
, 14
și 4014
sunt numere aproape palindromuri, în vreme ce 1221
, 1410
, 6
, 505
, 22
și 512125
nu sunt numere aproape palindromuri deoarece fie sunt palindromuri, fie au prea multe perechi de cifre diferite.
Mai definim palindromul asociat al unui număr x
ca fiind cel mai mic număr palindrom p
strict mai mare decât x
(p>x
). De exemplu palindromul asociat al lui 5442
este 5445
, palindromul asociat al lui 2445
este 2552
, al lui 545
este 555
, al lui 39995
este 40004
, al lui 500
este 505
, iar al lui 512125
este 512215
.
Scrieţi un program care citind un număr natural nenul n
și apoi un șir de n numere naturale determină:
1. câte dintre cele n
numere sunt palindrom
2. câte dintre cele n
numere sunt aproape palindrom
3. palindromurile asociate pentru cele n
numere citite.
OJI 2016, Clasa a V-a
Problema | Palindrom2 | Operații I/O |
palindrom2.in /palindrom2.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.5 secunde | Limita memorie |
Total: 32 MB
/
Stivă 8 MB
|
Id soluție | #53607185 | Utilizator | |
Fișier | palindrom2.cpp | Dimensiune | 3.44 KB |
Data încărcării | 06 Noiembrie 2024, 12:15 | Scor / rezultat | 55 puncte |
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
0 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
1 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
2 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
3 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
4 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
5 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
6 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
7 | 0.004 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
8 | 0.004 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
9 | 0.004 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
10 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
11 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
12 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
13 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
14 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
15 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
16 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
17 | 0.004 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
18 | 0.004 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
19 | 0.004 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
20 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
21 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
22 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
23 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
24 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
25 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
26 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
27 | 0.016 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
28 | 0.016 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
29 | 0.016 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
Punctaj total | 55 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema Palindrom2 face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.