Detalii evaluare #53580530

Rezumat problemă

Să se transforme un număr zecimal in baza 16.

Detalii

Problema baza16 Operații I/O tastatură/ecran
Limita timp 0.1 secunde Limita memorie Total: 64 MB / Stivă 8 MB
Id soluție #53580530 Utilizator Bulumac Lucas (lucasinfo)
Fișier baza16.cpp Dimensiune 371 B
Data încărcării 05 Noiembrie 2024, 17:52 Scor / rezultat Eroare de compilare

Evaluare


Mesaj compilare

baza16.cpp:24:1: error: stray '\302' in program
     return 0;

 ^
baza16.cpp:24:1: error: stray '\240' in program
baza16.cpp:24:1: error: stray '\302' in program
baza16.cpp:24:1: error: stray '\240' in program
baza16.cpp:24:1: error: stray '\302' in program
baza16.cpp:24:1: error: stray '\240' in program
baza16.cpp:24:1: error: stray '\302' in program
baza16.cpp:24:1: error: stray '\240' in program
baza16.cpp:24:1: error: stray '\302' in program
baza16.cpp:24:1: error: stray '\240' in program

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema baza16 face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.