Detalii evaluare #53501716

Rezumat problemă

Doamna profesoară de limba română i-a recomandat lui Tedi să citească “Legendele Olimpului”. Săptămâna trecută ea a citit legenda lui Tezeu și a Minotaurului. În aceasta, eroul Tezeu hotărăște să intre în labirintul ce ascunde legendara bestie pe jumătate om și pe jumătate taur, Minotaurul, cu scopul de a-l ucide și de a câștiga mâna prințesei cretane, Ariadna. Labirintul Minotaurului este fermecat, deoarece este construit de sculptorul Dedal după niște reguli recursive. labirintului, începând din colțul din stânga jos al matricei, adică din celula cu coordonatele (2N, 1). Cunoscându-se N și P, ajutați-l pe Tezeu să afle linia și coloana celulei în care se află Minotaurul.

CNER CODE clasa a X-a

Detalii

Problema Minotaur Operații I/O minotaur.in/minotaur.out
Limita timp 0.5 secunde Limita memorie Total: 32 MB / Stivă 8 MB
Id soluție #53501716 Utilizator Tudurachi Călin (colan007)
Fișier minotaur.cpp Dimensiune 1.77 KB
Data încărcării 03 Noiembrie 2024, 12:40 Scor / rezultat 100 puncte

Evaluare


Mesaj compilare

minotaur.cpp: In function 'int main()':
minotaur.cpp:41:39: warning: ignoring return value of 'FILE* freopen(const char*, const char*, FILE*)', declared with attribute warn_unused_result [-Wunused-result]
     freopen("minotaur.in", "r", stdin);

                                       ^
minotaur.cpp:42:41: warning: ignoring return value of 'FILE* freopen(const char*, const char*, FILE*)', declared with attribute warn_unused_result [-Wunused-result]
     freopen("minotaur.out", "w", stdout);

                                         ^

Rezultat evaluare

Test Timp Mesaj evaluare Scor posibil Scor obținut
1 0 secunde OK. 3 3
2 0 secunde OK. 3 3
3 0 secunde OK. 3 3
4 0 secunde OK. 3 3
5 0 secunde OK. 3 3
6 0 secunde OK. 3 3
7 0 secunde OK. 3 3
8 0 secunde OK. 3 3
9 0 secunde OK. 3 3
10 0 secunde OK. 3 3
11 0 secunde OK. 3 3
12 0 secunde OK. 3 3
13 0 secunde OK. 3 3
14 0 secunde OK. 3 3
15 0 secunde OK. 3 3
16 0 secunde OK. 2 2
17 0 secunde OK. 2 2
18 0 secunde OK. 2 2
19 0 secunde OK. 2 2
20 0 secunde OK. 2 2
21 0 secunde OK. 2 2
22 0 secunde OK. 2 2
23 0 secunde OK. 2 2
24 0 secunde OK. 2 2
25 0 secunde OK. 2 2
26 0 secunde OK. 2 2
27 0 secunde OK. 2 2
28 0 secunde OK. 2 2
29 0 secunde OK. 2 2
30 0 secunde OK. 2 2
31 0 secunde OK. 2 2
32 0 secunde OK. 2 2
33 0 secunde OK. 2 2
34 0 secunde OK. 2 2
35 0 secunde OK. 2 2
36 0 secunde OK. 2 2
37 0 secunde OK. 2 2
38 0 secunde OK. 2 2
39 0 secunde OK. 2 2
40 0 secunde OK. 2 2
41 0 secunde OK. 2 2
42 0 secunde OK. 2 2
43 0 secunde OK. 1 1
Punctaj total 100

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema Minotaur face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.