Detalii evaluare #53469824

Rezumat problemă

Durotan, căpetenia clanului Frostwolf, face o ultima încercare în a cuceri clanurile rivale (Orcish Horde). Conform ierarhiei Orcish, căpeteniile de clan sunt denumite warchief, în timp ce liderii triburilor sunt denumiți șamani. Triburile din care fac parte căpeteniile sunt triburi dominante, iar triburile conduse de șamani sunt triburi vasale. Pe planetă există N triburi, numerotate de la 1 la N. Șamanul unui trib are anumite abilități de luptă. Căpetenia unui clan este șamanul tribului său. Abilitățile de luptă cunoscute de șamani sunt numerotate de la 1 la M. De-a lungul timpului între triburile aceluiași clan s-au stabilit relații de vasalitate. Dacă tribul 1 este trib dominant al tribului vasal 2, iar tribul 2 are ca vasal tribul 3, vom spune că tribul 3 se află în zona de influență a triburilor 1 și 2. Triburile 1,2,3 alcătuiesc un clan. Puterea unei căpetenii depinde de numărul triburilor ce alcătuiesc clanul, precum și de abilitățile de luptă învățate. Căpetenia unui clan are anumite abilități de luptă, dar poate să-și însușească (învețe) și abilități de luptă unice de la șamanii triburilor clanului aflate în zona sa de influență. Prin abilități de luptă unice înțelegem abilități cunoscute doar de un singur șaman din totalitatea triburilor clanului. Fiind cunoscute pentru cele N triburi abilitățile fiecărui șaman, relațiile de vasalitate între triburi, numărul de ordine al unui trib al clanului Frostwolf, să se determine:
  • numărul total de clanuri
  • numărul de triburi din clanul Frostwolf înainte de duel
  • numărul maxim de triburi pe care Duroton le poate avea după invocarea codului Mak’gora.

Detalii

Problema warcraft Operații I/O warcraft.in/warcraft.out
Limita timp 0.1 secunde Limita memorie Total: 64 MB / Stivă 32 MB
Id soluție #53469824 Utilizator POPESCU ANDREI (andreip99)
Fișier warcraft.cpp Dimensiune 2.16 KB
Data încărcării 01 Noiembrie 2024, 14:51 Scor / rezultat 100 puncte

Evaluare


Mesaj compilare


Rezultat evaluare

Test Timp Mesaj evaluare Scor posibil Scor obținut
0 0 secunde Corect ! 5 5
1 0 secunde Corect ! 5 5
2 0 secunde Corect ! 5 5
3 0 secunde Corect ! 5 5
4 0 secunde Corect ! 5 5
5 0 secunde Corect ! 5 5
6 0.008 secunde Corect ! 5 5
7 0.02 secunde Corect ! 5 5
8 0.016 secunde Corect ! 5 5
9 0.012 secunde Corect ! 5 5
10 0.004 secunde Corect ! 5 5
11 0.012 secunde Corect ! 5 5
12 0.012 secunde Corect ! 5 5
13 0.012 secunde Corect ! 5 5
14 0.024 secunde Corect ! 5 5
15 0.044 secunde Corect ! 5 5
16 0.044 secunde Corect ! 5 5
17 0.044 secunde Corect ! 5 5
18 0.044 secunde Corect ! 5 5
19 0.044 secunde Corect ! 5 5
Punctaj total 100

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema warcraft face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.