Detalii evaluare #53439051

Rezumat problemă

#1380 pluton

În timpul acţiunii “Furtuna în deşert” din cauza unei furtuni de nisip, n soldaţi s-au rătăcit de plutoanele lor. După trecerea furtunii se pune problema regrupării acestora pe plutoane. Pentru aceasta se folosesc plăcuţele de identificare pe care soldaţii le poartă la gât. Pe aceste plăcuţe sunt scrise numere care pot identifica fiecare soldat şi plutonul din care acesta face parte. Astfel, soldaţii din acelaşi pluton au numărul de identificare format din aceleaşi cifre, dispuse în altă ordine şi numerele de identificare sunt unice. De exemplu, numerele de identificare 78003433, 83043073, 33347008 indică faptul ca cei trei soldaţi care le poartă fac parte din acelaşi pluton.

Fiind date cele n numere de pe plăcuţele de identificare, să se regrupeze cei n soldaţi pe plutoane, indicându-se numărul de plutoane găsite (un pluton refăcut trebuie să aibă minimum un soldat), numărul de soldaţi din cel mai numeros pluton, numărul de plutoane care au acest număr maxim de soldaţi precum şi componenţa unui astfel de pluton (cu număr maxim de soldaţi regrupaţi).

Detalii

Problema pluton Operații I/O pluton.in/pluton.out
Limita timp 0.1 secunde Limita memorie Total: 64 MB / Stivă 8 MB
Id soluție #53439051 Utilizator Barbu Andrei (Maan002)
Fișier pluton.cpp Dimensiune 761 B
Data încărcării 30 Octombrie 2024, 16:48 Scor / rezultat 0 puncte

Evaluare


Mesaj compilare

pluton.cpp: In function 'int main()':
pluton.cpp:19:27: warning: comparison between signed and unsigned integer expressions [-Wsign-compare]
         if (m[s].size() > maxi) {

                           ^
pluton.cpp:24:32: warning: comparison between signed and unsigned integer expressions [-Wsign-compare]
         if (x.second.size() == maxi) {

                                ^
pluton.cpp:30:33: warning: comparison between signed and unsigned integer expressions [-Wsign-compare]
     for (int i = 0; i != k.size(); ++i) {

                                 ^

Rezultat evaluare

Test Timp Mesaj evaluare Scor posibil Scor obținut
0 0 secunde Numar de soldati din plutonul maximal gresit! 10 0
1 0 secunde Numar de soldati din plutonul maximal gresit! 10 0
2 0 secunde Numar de soldati din plutonul maximal gresit! 10 0
3 0 secunde Numar de soldati din plutonul maximal gresit! 10 0
4 0 secunde Numar de soldati din plutonul maximal gresit! 10 0
5 0 secunde Numar de soldati din plutonul maximal gresit! 10 0
6 0 secunde Numar de soldati din plutonul maximal gresit! 10 0
7 0 secunde Numar de soldati din plutonul maximal gresit! 10 0
8 0 secunde Numar de soldati din plutonul maximal gresit! 10 0
9 0 secunde Numar de soldati din plutonul maximal gresit! 10 0
Punctaj total 0

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema pluton face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.